Nejprodávanější tituly v roce 2019 - média a komunikace

Zpravodajství
Předmět sociologie zpravodajství poskytuje základní orientaci v pohledu na zpravodajství jako na sociální fenomén, seznamuje studenty se základními teoriemi, které se vztahují k popisu produkce zpráv, ad.
média a komunikace

Zpravodajství

187 Kč
Mluv jako TED -10%
Chcete, aby vás ostatní poslouchali? Abyste zaujali, musíte své nápady umět prodat. To je dovednost, která otevírá bránu ke splnění vašich snů.
média a komunikace

Mluv jako TED

349 Kč
314 Kč
Koupení novináři -10%
(2x)
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace

Koupení novináři

369 Kč
332 Kč
Marketingová komunikace a public relations
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání, a obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel.
média a komunikace

Marketingová komunikace a public relations

Jan Halada (ed.)
110 Kč
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 -10%
Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.
média a komunikace

Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938

230 Kč
207 Kč
Manuál copywritingu -10%
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace

Manuál copywritingu

249 Kč
224 Kč
Odprezentuj -10%
Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem.
média a komunikace

Odprezentuj

399 Kč
359 Kč
Žurnalistika a společnost -10%
Kniha představuje přehlednou syntézu základních pohledů na charakter a poslání žurnalistiky a nabízí teoretické základy pro její zkoumání a reflexi. Díky přístupnému stylu zpracování ji ocení nejen odborná veřejnost.
média a komunikace

Žurnalistika a společnost

320 Kč
288 Kč
V síti dezinformací -10%
Ústřední témata knihy jsou šíření dezinformací v online prostředí a psychologie davu.
média a komunikace

V síti dezinformací

269 Kč
242 Kč
O nových médiích, modularitě a simulaci -10%
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace

O nových médiích, modularitě a simulaci

340 Kč
306 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 86 položek
<< < 1 2 3 4 5 .. 9 > >>