Nejprodávanější tituly v roce 2019
média a komunikace

Černá kniha České televize
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.
média a komunikace

Černá kniha České televize

36 Kč
Co je bulvár, co je bulvarizace
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost.
média a komunikace

Co je bulvár, co je bulvarizace

162 Kč
Úvod do dějin tištěných médií
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci.
média a komunikace

Úvod do dějin tištěných médií

89 Kč
Vygoogli si to!
Larry Page a Sergej Brin začali svou kariéru jako dva studenti univerzity Stanford s odvážným nápadem: dát řád všem informacím na světě.
média a komunikace

Vygoogli si to!

269 Kč
Regulace médií
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři.
média a komunikace

Regulace médií

221 Kč
Facebooková (ne)závislost
S příchodem internetu se proměnila povaha sociálních vazeb a interakcí. Objevily se nové způsoby, jak utvářet sociální kontakty, prostory, kde je možné spolu komunikovat, ale i nástroje, prostřednictvím kterých tyto interakce mohou probíhat.
média a komunikace
Ukázky

Facebooková (ne)závislost

110 Kč
Buďte mistry improvizace
Kniha Buďte mistry improvizace vás prostřednictvím praktických cvičení naučí základním principům improvizace v mluveném projevu, v prezentacích a obecně v mezilidské komunikaci. Získáte nástroje, jak vtipně reagovat, jak překonat neočekávané situace, jak
média a komunikace
Ukázky

Buďte mistry improvizace

169 Kč
Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009
Ke klíčové proměně společenského systému a specificky i mediálního systému docházelo v České republice po roce 1989. Průběh a podoba takzvané strukturální transformace českých médií je zde zmapována na příkladu českého lokálního a regionálního tisku.
média a komunikace

Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009

247 Kč
Marketing management
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace

Marketing management

2 061 Kč
Kyberkultura
Francouzský filosof v knize přibližuje kyberprostor nikoli po technické, ale zejména po sociální a kulturní stránce
média a komunikace

Kyberkultura

216 Kč
Zobrazuji 31 - 40 z 69 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>