Nejprodávanější Kniha v roce 2019
ekonomie

Interpretace Národní účetní rady
Národní účetní rada vydala za dobu svojí dvacetileté existence 37 Interpretací českých účetních předpisů a na řadě dalších aktuálně pracuje....
ekonomie

Interpretace Národní účetní rady

350 Kč
Prodej na prvním místě
Kniha Prodej na prvním místě je o principech a technikách, které využívají úspěšné firmy na sociálních sítích k získání pozornosti, udržení pozornosti, prodeji a získání opakovaných nákupů.
ekonomie
Ukázky

Prodej na prvním místě

159 Kč
Velká čínská kapitalistická revoluce
Kniha popisuje mimořádnou a v mnoha ohledech nečekanou cestu, kterou Čína za posledních třicet let ušla v přeměně z uzavřené socialistické zemědělské ekonomiky k neuvěřitelně silné celosvětové velmoci.
ekonomie

Velká čínská kapitalistická revoluce

350 Kč
Jak porozumět globální ekonomice
Kniha představuje mimořádný přínos ke zkoumání globálních procesů světové ekonomiky, protože přináší nový pohled na všechny související geopolitické, finančně ekonomické i demografické a enviromentální vlivy na globální hospodářství.
ekonomie

Jak porozumět globální ekonomice

314 Kč
Lidské jednání
(1x)
Lidské jednání shrnuje zásadní poznatky autorovy skvostné ekonomické kariéry. Kniha daleko přesahuje hranice ekonomie, je vrcholným dílem společenských věd 20. století.
ekonomie

Lidské jednání

711 Kč
Skvělý ScrumMaster
Průvodce pro všechny ScrumMastery, agilní kouče a leadery, kteří chtějí transformovat svoje organizace.
ekonomie

Skvělý ScrumMaster

359 Kč
Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
(1x)
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh...
ekonomie

Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování

332 Kč
Interní komunikace je nutnost!
Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat.
ekonomie
Ukázky

Interní komunikace je nutnost!

224 Kč
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl?
ekonomie

Jak z dobré firmy udělat skvělou

455 Kč
Interakce měnové a fiskální politiky před krizí a po ní
Studie bývalého člena bankovní rady České národní banky Pavla Řežábka je pokračováním unikátního výzkumu, který rozšiřuje pohled na vztah měnové a fiskální politiky a navazuje na předchozí práci: Měnová politika a její interakce s politikou fiskální.
ekonomie

Interakce měnové a fiskální politiky před krizí a po ní

216 Kč
Zobrazuji 41 - 50 z 189 položek
<< < 1 .. 3 4 5 6 7 .. 19 > >>