Základem publikace jsou rozsáhlé životopisné rozhovory se čtyřmi osobnostmi, které v posledních dekádách hrály a dnes hrají významnou roli na romské hudební scéně v ČR: s Olgou Fečovou, Josefem Fečem jun., Pavlem Dirdou a Janem Duždou.
Sbírka původních přednesových skladeb určená žákům počátečních ročníků ZUŠ, zahrnuje skladby zkomponované v různých kompozičních stylech a formách (kánon, staré tance, fuga, blues ad.)
Nová škola hry na keyboard Axela Benthiena je určena pro všechny jednomanuálové modely s doprovodnou automatikou a automatickým bubeníkem. Tuto třídílnou školu lze použít jako úvod ke hře na klávesové nástroje, ale i k výuce na uměleckých školách.
Koncert pro violoncello a orchestr h moll op. 104, bezpochyby jeden z nejoblíbenějších kusů světového violoncellového repertoáru, je poslední skladbou, kterou Dvořák zkomponoval za svého tříletého pobytu v Americe.
Malá noční hudba (KV 525) jako jeden z opravdových hitů klasické hudby bývá vydávána v nejrůznějších úpravách. V Lidové edici vychází Mozartova původně smyčcová serenáda v úpravě pro klavír.
Na Houslové škole pro začátečníky op. 6 legendárního českého pedagoga a houslisty Otakara Ševčíka (1852–1934) vyrostly celé generace houslistů po celém světě.
Kapesní průvodce tanečními rytmy na bicí soupravu s nadneseným názvem „Když bubny tančí“ nabízí bubeníkům víceméně kompletní přehled nejpoužívanějších tanečních nebo jinak důležitých stylů.