Nejprodávanější tituly v roce 2019 - média a komunikace

Mediální monopol -10%
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí. Skutečně? Následující text by rád nabídl odpověď.
média a komunikace

Mediální monopol

275 Kč
248 Kč
Sběrné suroviny
Kniha se věnuje metodám zvládání informačního přesycení: materiálním praktikám čtení 16.–18. století, vizualizacím kvantitativních dat v 19. století a zvukové reprodukci a backgroundové hudbě ve století dvacátém.
média a komunikace

Sběrné suroviny

139 Kč
Kdo řídí internet -15%
Tato kniha vypráví příběh o Internetu, který v 90. letech 20. století začal narušovat moc jednotlivých státních správ, a následném boji vlád o ovládnutí nového média. Je to také příběh smrti snu o kyberkomunitách, které si vládnou samy.
média a komunikace

Kdo řídí internet

298 Kč
253 Kč
Média, kultura a náboženství -10%
Teoretické a publicistické práce pedagogů a odborných spolupracovníků školy.
média a komunikace

Média, kultura a náboženství

239 Kč
215 Kč
Jak novináři manipulují -10%
(2x)
Kniha amerického reportéra, nositele sedmi prestižních ocenění EMMY.
média a komunikace

Jak novináři manipulují

299 Kč
269 Kč
V hlavních zprávách: Televize -10%
(1x)
Výbor z textů publikovaných v Britských listech k situaci v České televizi.
média a komunikace

V hlavních zprávách: Televize

139 Kč
125 Kč
Zobrazuji 81 - 90 z 86 položek
<< < 1 .. 7 8 9