Kniha je určena vedoucím pracovníkům, účetním, metodikům a analytikům obcí, měst, krajů a státních organizací. Vznikla z potřeb praxe, ve které pro účely finančního řízení a finanční kontroly nelze stávající finanční účetnictví plně využít.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Tahák na úspěšné podnikání přináší zcela jedinečný a komplexní pohled na to, co je to podnikání. Kniha je skutečný školní "tahák": obsahuje všechny zásadní věci, které musíte znát a vědět, abyste úspěšně obstáli u zkoušky zvané "vlastní podnikání"...
Cílem této knihy je čtenářům prakticky vysvětlit většinu snadných způsobů, jak se skutečně vydělávají peníze na burze a na lidech, co chtějí obchodovat.
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu.
Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat.
Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové klienty, jak si domlouvat schůzky a uzavírat více obchodů.