Nejprodávanější Kniha v roce 2019
ekonomie

Desatero boháče: Jak peníze vydělat, řídit, spravovat a rozmnožovat - Marcela Hrubošová - 10%
Cílem knihy je dát čtenáři návod jak žít svobodně, finančně zabezpečený a na vysoké životní úrovni.
ekonomie

Desatero boháče

279 Kč
251 Kč
Manažerské účetnictví veřejného sektoru - Miroslav Máče - 10%
Kniha je určena vedoucím pracovníkům, účetním, metodikům a analytikům obcí, měst, krajů a státních organizací. Vznikla z potřeb praxe, ve které pro účely finančního řízení a finanční kontroly nelze stávající finanční účetnictví plně využít.
ekonomie

Manažerské účetnictví veřejného sektoru

299 Kč
269 Kč
Marketing - Základy marketingu 1. díl: Učebnice studenta - Marek Moudrý - 10%
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
ekonomie

Marketing - Základy marketingu 1. díl

260 Kč
234 Kč
Tahák na úspěšné podnikání: Jak postavit prosperující a úspěšné podnikání - Marcela Hrubošová - 10%
Tahák na úspěšné podnikání přináší zcela jedinečný a komplexní pohled na to, co je to podnikání. Kniha je skutečný školní "tahák": obsahuje všechny zásadní věci, které musíte znát a vědět, abyste úspěšně obstáli u zkoušky zvané "vlastní podnikání"...
ekonomie

Tahák na úspěšné podnikání

299 Kč
269 Kč
Tajemství snadných zisků na burze - Radek Janáč - 10%
Cílem této knihy je čtenářům prakticky vysvětlit většinu snadných způsobů, jak se skutečně vydělávají peníze na burze a na lidech, co chtějí obchodovat.
ekonomie

Tajemství snadných zisků na burze

499 Kč
449 Kč
Zvyšte obrat a zisk firmy metodou Profitbooster - Petr Pištělák
Jedinečná původní kniha o strategickém marketingu. Aplikujte pouze čtyři jednoduché kroky ve své firmě a znásobte nebo nastartujte obrat a zisk.
ekonomie
Ukázky

Zvyšte obrat a zisk firmy metodou Profitbooster

199 Kč
Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Ida Rašovská, Kateřina Ryglová - 10%
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu.
ekonomie

Management kvality služeb v cestovním ruchu

99 Kč
89 Kč
Management zákaznických řešení: Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb - Vít Chlebovský - 10%
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení.
ekonomie

Management zákaznických řešení

99 Kč
89 Kč
Od nápadu k podnikatelskému plánu: Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti - Michal Andrea, Ivana Svobodová - 10%
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozvíjet svůj stávající byznys?
ekonomie

Od nápadu k podnikatelskému plánu

369 Kč
332 Kč
Přestaňte prodávat a získejte klienty! - Bernie De Souza - 10%

Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat. Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové klienty, jak si domlouvat schůzky a uzavírat více obchodů.

ekonomie

Přestaňte prodávat a získejte klienty!

218 Kč
196 Kč
Zobrazuji 81 - 90 z 135 položek
<< < 1 .. 7 8 9 10 11 .. 14 > >>