Nejprodávanější tituly - říjen 2020 - pravěk

Dějiny Chorvatska -20%
Kniha mapuje dějiny Chorvatska od starověkých Ilyrů přes antickou periodu spjatou s obsazením země Římany, příchod Slovanů, začátky chorvatského království až k osmisetletému období, kdy bylo Chorvatsko spojené personální unií s uherským státem.

Dějiny Chorvatska

Čína - Stručné ilustrované dějiny -20%
Čína se díky své dlouhé historii řadí mezi nejvýznamnější státní celky lidských dějin.

Čína - Stručné ilustrované dějiny

Časopedie. Od dinosaurů po umělou inteligenci -20%
Prozkoumejte historii světa prostřednictvím časových os – od historie dinosaurů až po vesmírné lety, nástup robotiky a umělou inteligenci. Kniha je doslova nabitá základními fakty i úžasnými detaily z historie planety Země.
pravěk

Časopedie. Od dinosaurů po umělou inteligenci

Dinosauři a další pravěká zvířata -20%
Chceš vědět, kde byla objevena první fosilie tyranosaura nebo kde se nacházela loviště obávaných velociraptorů? Představíme ti více než čtyřicet dinosaurů a mnoho dalších zvířat.
pravěk

Dinosauři a další pravěká zvířata

Encyklopedie pravěkých pokladů v Čechách -20%
Kniha shrnuje údaje o více než 900 pravěkých a raně středověkých depotech nalezených v Čechách, počínaje hromadnými nálezy kamenných nástrojů z mladší doby kamenné a konče denárovými poklady první poloviny 11. století.

Encyklopedie pravěkých pokladů v Čechách

Pravěk českých zemí v evropském kontextu -20%
Na rozdíl od dřívějších knížek o pravěku českých zemí se autor soustřeďuje na vztahy našeho pravěku k jiným částem Evropy a Středomoří, pokouší se je osvětlit v širším kontextu.
pravěk

Pravěk českých zemí v evropském kontextu

Evropa, náš domov -20%
Jak se Evropa vyvíjela od starohor přes dobu ledovou až po antropocén? Jak žili Evropani v průběhu času a jaké objevy změnily jejich život?

Evropa, náš domov

Dolní Věstonice - Pavlov -20%
Publikace navazuje na předchozí autorovy knihy o evoluci člověka a počátcích umění. Předmětem zkoumání je tentokrát každodenní život našich předků, příkladem naše nejslavnější paleoantropologická a paleolitická lokalita.

Dolní Věstonice - Pavlov

Morava v době ledové -20%
Kniha, která na příkladu Moravy v době ledové ukazuje, jak napínavá je paleontologická práce, čím vším se zabývají kvartérní studia a jaké, dosud neznámé, otázky bude nutné v budoucnosti řešit.

Morava v době ledové

Mluvící prahrnec a jiné prapříběhy -20%
Knížka antropologa a archeologa Jaroslava Maliny je určena dětem a mládeži, ale také zájemcům o antropologii, archeologii a prehistorii, kteří již odrostli školnímu věku a hledají stručné, přístupné a odborně fundované uvedení do dané problematiky.
pravěk