Nejprodávanější Kniha nebo Omalovánka - říjen 2020
ekonomie

Začni vydělávat na tom, co tě baví
Chcete se osvobodit od každodenní rutiny, ale nevíte, kde začít?
ekonomie

Začni vydělávat na tom, co tě baví

314 Kč
Co nesmíte vědět! 2
(2x)

V bestselleru Co nesmíte vědět! Michael Morris názorně a srozumitelně vysvětlil, jak malá skupinka bankéřů sahá prostřednictvím hospodářských a měnových válek po totálním ovládnutí světa. V tomto druhém díle se zaměřil na politiku.

ekonomie

Co nesmíte vědět! 2

441 Kč
Etika v podnikání a hodnoty trhu
Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé.
ekonomie

Etika v podnikání a hodnoty trhu

260 Kč
Interní komunikace je nutnost!
Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat.
ekonomie
Ukázky

Interní komunikace je nutnost!

224 Kč
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
ekonomie

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

422 Kč
Marketingová komunikace
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE.
ekonomie

Marketingová komunikace

269 Kč
Úspěšná nezisková organizace
Co je třeba mít, udělat a zajistit pro efektivní a správné fungování neziskové organizace? Již třetí vydání praktické příručky!
ekonomie

Úspěšná nezisková organizace

89 Kč
Jak se stát skutečným lídrem
(1x)
Ke správnému vedení lidí nestačí mít jen pouhé vysoké IQ. Kromě „obyčejné“ inteligence totiž musí mít každý skutečný lídr ještě jinou - EMOČNÍ.
ekonomie

Jak se stát skutečným lídrem

224 Kč
Pokročilejší metody statistické regulace procesu
Statistická regulace procesu (SPC) je běžnou součástí řízení kvality. Cílem SPC je dosáhnout stavu, kdy je proces na takové úrovni, že je zajištěna shoda produktů s požadavky zákazníka, a na této úrovni proces udržet.
ekonomie

Pokročilejší metody statistické regulace procesu

359 Kč
Public relations
(1x)
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru.
ekonomie

Public relations

314 Kč
Zobrazuji 61 - 70 z 82 položek
<< < 1 .. 5 6 7 8 9 > >>