Již v prenatálním období můžeme u dětí pozorovat pohybové aktivity, které se po narození dále rozvíjejí. Přinášíme vám proto knihu plnou námětů, říkanek a praktických ukázek, jak vést své ratolesti zajímavou formou k pohybu již od útlého věku.
Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání.
Kniha odpovídá aktuální otázky a popisuje významné trendy, které určují podobu a výsledky vzdělávání v různých zemích od předškolního až po vysokoškolské.
Všechny děti procházejí stejnými stupni vývoje. Nejdříve se seznamují se svým nejbližším okolím, naučí se mluvit, chodit, rozlišovat barvy, kreslit, osvojí si běžné hygienické návyky a základy společenského chování.
"Jak můžeme dítě podnítit k hledání vlastních cest, k odhadování svých schopností, k výběru inspirujících stimulů a k jejich tvořivému zpracování? Jak je vést k samostatnému rozhodování a postupnému uvědomování si odpovědnosti za své rozhodnutí?