Pasivní agresivita je proti otevřené agresi mnohem hůře rozpoznatelná, a přitom se v mezilidské komunikaci vyskytuje možná častěji než otevřený útok. Kniha přibližuje čtenářům, co pasivní agrese znamená a o jaký styl komunikace se jedná.
Telefonování je hra a telefonát je o detailech. A je právě telefon vaším hlavním pracovním nástrojem? Jste obchodník, manažer, asistentka, telefonistka a chcete zlepšit svou komunikaci po telefonu a zvýšit tak svou úspěšnost při sjednávání obchodních
V posledních letech přibývá lidí, kteří strávili několik dní na tzv. pobytu ve tmě. Přibývá také dalších, kteří jeho absolvování zvažují. Kladou si otázky typu „Zvládl (a) bych vůbec něco takového?“ nebo „Co mohu čekat?“
Naučte se díky knize ovládnout svou nervozitu, strach či hněv, zlepšete svou koncentraci, psychiku a výkonnost, naučte se brát neúspěchy a překážky, které nevyhnutelně přicházejí, jako příležitost k nastolení trvalých pozitivních změn.