V knize se dočtete, jak se nestát "zbytečným" pacientem rehabilitace, jak by měl vypadat pohybový vývoj našich nejmenších, čím vším jim my dospělí můžeme nevědomě uškodit a jak tomu předejít.
Studie se skládá z devíti kapitol. Nejprve je charakterizován kontext, v němž školní vzdělávání probíhá. Dále je představena švédská vzdělávací politika a charakterizován vzdělávací systém. Kapitoly 4-9 přinášejí podrobnější pohled na aktuální témata.
Chodíte s dítětem na logopedii? Pak je tento titul určen právě vám. Naučí vás pochopit nejen příčiny nejčastějších problémů s řečí, ale především principy metodických postupů, které se při odstraňování poruch používají.
Publikace předkládá popis diagnóz, s nimiž se mohou pedagogové běžných mateřských a základních škol v rámci edukačního procesu setkat, a detailně se zabývá realizací ucelené rehabilitace a podporou rozvoje hybnosti u dětí s tělesným postižením.
Kniha Richarda Scarryho, autora mnoha dětských knih s charakteristickými originálními obrázky, vychází jako dvojjazyčné vydání s česko-anglickým textem pro předškolní a školní věk.