Každý rodič i učitel si přeje, aby děti byly šťastné a úspěšné. Ale nadané děti jsou natolik specifické, že jejich motivace, chování, myšlení i prožívání můžou být okolím nesprávně interpretovány a přinášet jim tak trápení, nepochopení a problémy.
Kniha vznikla jako rozšířené vydání monografie Lidský mozek (2000, 2002). Popisuje funkční systémy lidského mozku obecně, zrakové, sluchové a taktilní poznávání, paměť, jazyk, praxii, lateralitu, emoce, vědomí a pozornost.
Víme toho o sobě díky všudypřítomné psychologii víc? Slyšeli jste už, že hmotné statky se štěstím nesouvisejí? Nebo že děti, které mají ve čtyřech letech sebedisciplínu, budou v životě úspěšnější?
Psycholožka Sylvia Brinton Perera ve své knize ukazuje, jak mohou dnes ženy znovu nalézt potlačené aspekty archetypického ženství a vydat se tak na cestu k vnitřní svobodě a celistvosti.
Archetypy jsou prastaré univerzální šablony chování, zakotvené v tzv. „kolektivním nevědomí“, kterému dal pojmenování Carl Gustav Jung. Caroline Myssová vytvořila jedinečnou řadu 74 karet archetypů.