Rodičovství není snadné – milujeme své děti a děláme pro ně, co můžeme. Ale opravdu závisí úspěch našich potomků na tom, kolik úsilí věnujeme jejich školním výsledkům a volnočasovým aktivitám?
Humorné příběhy pětileté Viki jsou podané autorem, jehož příběhy si získaly tisíce příznivců. Jedinečné, často neuvěřitelné, ale i běžné situace důvěrně známé každému, jejichž dítě se chystá do školy.
Jsou si novorozenci vědomi sami sebe? Jsou stejně citliví jako my? Jak vyspělé mají smysly? Jak vyspělou mají nervovou soustavu a mozek? Jakou mají paměť a jak se učí? Mohou si pamatovat vlastní porod?...
Chuť malovat je vlastní každému člověku. Tradiční výchova, především ve škole, se snaží směřovat tuto přirozenou potřebu k umění. Zamezí-li se tomu, může se vyvinout zcela jiný projev, který Arno Stern nazývá stopou.
Kontaktní rodičovství je výchovná metoda, která navrací děti do náručí rodičů, pomáhá maminkám najít cestu k vlastnímu mateřství a zvládnout s otevřenou myslí dnešní přetechnizovaný svět monitorů dechu, chůviček a počítání hodin mezi kojením.
Nechci do školky je půvabným průvodcem a pomocníkem pro rodiče v období, kdy se má jejich ratolest stát součástí dětského kolektivu a zažít jedno z prvních odloučení od rodičů.
Nová kniha známého psychoterapeuta Heinze-Petera Röhra ukazuje, že pouze když mají děti silné sebevědomí, mohou se dobře rozvíjet. Poruchy vývoje sebevědomí často ústí v psychologické problémy v dospělosti a v problémy chování.