Nejprodávanější e-knihy - únor 2020
naučná, odborná a učebnice

Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindler
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů?
naučná, odborná a učebnice
Ukázky

Event marketing

314 Kč
Filosofie a jazyk: Eseje a úvahy - Jaroslav Peregrin
Filosofie a jazyk je souborem článků napsaných během posledních zhruba deseti let. Spojuje je idea filosofického výkladu různých aspektů fenoménu jazyka a fakt, že nejsou určeny výhradně nejužšímu okruhu odborníků.
naučná, odborná a učebnice
Ukázky

Filosofie a jazyk

99 Kč
Mimésis - Fikce - Distance: k estetice XX. století - Vlastimil Zuska
(1x)
Kniha předkládá komplexní obraz současné estetiky, jak se lomí v trojitém zrcadle tří významných konceptů minulosti i přítomnosti tohoto humanitního oboru.
naučná, odborná a učebnice
Ukázky

Mimésis - Fikce - Distance

74 Kč
Z kroniky Sasanek -  kol.
Zápisky z kroniky 1. skautské dívčí družiny pootvírají pohled do tajemství vzniku dívčího skautingu u nás. Mapují činnost Sasanek během roku 1915.
naučná, odborná a učebnice
Ukázky

Z kroniky Sasanek

35 Kč
Proměny české mládeže - Petr Sak
Publikace „Proměny české mládeže“ byla napsána na základě výsledků celé řady empirických sociologických výzkumů mládeže.
naučná, odborná a učebnice
Ukázky

Proměny české mládeže

149 Kč
Jak začít multilevelmarketing: Strašák nebo příležitost? - Ivo Toman
Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu. I já jsem měl, ale po delší době jsem zjistil, že jsem si je vytvářel sám.
naučná, odborná a učebnice
Ukázky

Jak začít multilevelmarketing

79 Kč
Zobrazuji 681 - 690 z 686 položek
<< < 1 .. 67 68 69