Nejprodávanější tituly - únor 2020
ekonomie

Vzestup peněz - Niall Ferguson - 15%
Kniha předního britského historika z je věnována otázkám rozvoje finančního hospodářství, měnového systému a ekonomickým recesím v 19. a 20. století. Jak změnila moc peněz mentální chování lidí? A jak ekonomika zvítězila nak politikou klasického 19. věku?
ekonomie

Vzestup peněz

498 Kč
423 Kč
Průvodce základními statistickými metodami - Marie Budíková, Maria Králová, Bohumil Maroš
(1x)
Přehledná publikace s mnoha příklady a případovými studiemi je určena především studentům ekonomických fakult VŠ a lidem z ekonomické či technické praxe.
ekonomie
Ukázky

Průvodce základními statistickými metodami

302 Kč
Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy: Nástroje ke zvyšování kvality informačních systémů - Milena Tvrdíková
Srozumitelná publikace nabízí ucelený přehled o současných možnostech efektivního využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve firmách a jiných organizacích.
ekonomie
Ukázky

Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy

195 Kč
Stroj na peníze 1.: Námitky a jak je zvládat - Ivo Toman
Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka.
ekonomie
Ukázky

Stroj na peníze 1.

79 Kč
Inteligentní investor - Benjamin Graham
(5x)
V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století se dozvíte od nejzasvěcenějšího „guru investování“, jak se jako investor, makléř nebo investiční poradce vyhnout závažným chybám a jaké dlouhodobě úspěšné strategie při investování uplatnit.
ekonomie
Ukázky

Inteligentní investor

637 Kč
Business Intelligence: Jak využít bohatství ve vašich datech - David Slánský, Jan Pour, Ota Novotný
Business Intelligence (BI) je moderním způsobem užití informačních technologií při analýzách, plánování a rozhodování firmy.
ekonomie
Ukázky

Business Intelligence

253 Kč
Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci - Petr Šindler
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů?
ekonomie
Ukázky

Event marketing

314 Kč
Jak začít multilevelmarketing: Strašák nebo příležitost? - Ivo Toman
Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu. I já jsem měl, ale po delší době jsem zjistil, že jsem si je vytvářel sám.
ekonomie
Ukázky

Jak začít multilevelmarketing

79 Kč
Zobrazuji 81 - 90 z 88 položek
<< < 1 .. 7 8 9