Vynikající didaktická pomůcka určená pro pre- i postgraduální studium, a to zejména pro nefrology, internisty, pediatry, praktické lékaře. Je vhodná jak pro nemocniční, tak ambulantní provozy, ocení ji i studenti medicíny.
Písmo o nás prozrazuje mnohé. Jak je možné „číst“ v lidském písmu, na to se snaží odpovědět disciplína zvaná grafologie. Publikace přehledně shrnuje základy grafologie, podává přehled o grafologických znacích a jejich psychologických významech.
Moderní a praktická učebnice pro studenty nemedicínských oborů přináší základní poznatky nezbytné pro pochopení stavby (anatomie) a funkce (fyziologie) zdravého lidského těla. Je určena pro humanitní směry studia.
Je to první souvislá kniha s podobnou tematikou na našem trhu, která je určena geodetům, studentům, milovníkům historie, čtenářům literatury faktu a všem technicky zaměřeným čtenářům. Popisuje vývoj katastrů od úplných počátků do dnešní doby.
Publikace, která je na našem trhu zcela ojedinělá a nemá u nás konkurenci, seznamuje čtenáře s vybranými nejdůležitějšími oblastmi klinické medicíny - samozřejmě včetně potřebných výrazů a slovních obratů z anatomie, fyziologie, patofyziologie...
Učebnice obecné didaktiky představuje myšlenkový systém, který vás uvede do vymezené vědní oblasti. Logické utřídění látky a vhled do soustavy jejího výkladu poskytuje studujícím teoretické poznání.
Základní učebnice v oboru je určena nejen studentům zdravotnických škol a lékařských a sociálně zdravotních fakult, ale svým obsahem a grafickým ztvárněním je vhodná i pro studenty biomedicínských oborů.
Skvěle napsaná kniha, která je pro naši odbornou veřejnost potřebná jako sůl, v sobě spojuje prvky vědeckého díla i učebnice. Autorka, která nejen učí na vysoké škole, ale je i známá publicistka, jasně dokazuje, že ví, o čem píše.
Fyziologie pro studenty zdravotnických oborů je určena všem studentům nelékařských zdravotnických oborů i oborů sociálně-zdravotních, které jsou realizovány na vyšších odborných školách a v bakalářských a magisterských programech vysokých škol.