„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek,“ napsal německý sociolog Thomas Patalas. A právě od něj jsem si vypůjčila název. Marketingový plán totiž vůbec nemusí být složitý dokument.
Kniha psaná brutálním jazykem okraje velkoměsta si hraje s chutěmi i češtinou ale i s literárními styly ba co i s etnickými a kulturními rozdíly. Kuchařku zaměřenou na Balkán a Blízký východ napsali dva sousedi podle toho, co si doma sami vaří.
Tato kniha vám vysvětlí, jak vzniká nemoc, a jak je důležité neplýtvat energií, ale tvořit. Pokud se někdo nechce vyléčit, je to jeho lenost. Stačí najít duchovní příčinu nemoci a člověk se zázrakem uzdraví.
V tomto "návodu k použití vlastní hlavy" se vám otevírá cesta k těm nejneuvěřitelnějším schopnostem vašeho mozku. Naučíte se rozpoznat nástrahy vlastní mysli, ať už jde o prokrastinaci, sebepřetěžování či různé bloky.
Kniha přináší aktuální přehled o světě nervových buněk, které jsou základem složité a komplexní činnosti nervového systému, a tedy i všech duševních dějů a procesů.
Kniha bezprostředně navazuje na monografii Od Sarajeva po Hirošimu. Válka a mír v první polovině 20. století, která se podrobně zaměřila na světové války a meziválečné období.
Mimořádně otevřená výpověď vynikajícího tenisty nedávné minulosti o vlastním životě. Kniha nabízí jedinečný pohled do zákulisí vrcholového tenisu. Je určena pro čtenáře memoárové literatury, pro sportovní, a zvláště tenisové fanoušky.
Kniha je komplexním přehledem technologií a aplikací, které se používají ve firmách. Autoři představují moderní informační a komunikační technologie, věnují se správě dat v podnicích a osobní informatice.
Hlavním cílem publikace Právní překlad v teorii a praxi je poskytnout čtenářům nejen teoreticky podložený návod, jak postupovat při převádění právních informací z češtiny do angličtiny, ale také praktické ukázky překladů nového občanského zákoníku.