Píše se rok 1942 a německá armáda vítězí na všech frontách i díky speciálním vojákům ve svých řadách. Vojákům, kteří jsou prakticky nezničitelní – tedy pokud mají dost cizí krve.
Framon Dotchi, bojovník klanu, který prohrál ve válce s Kováři Rovnováhy, splnil poslední úkol svého pána a je jako příliš opotřebovaný a nespolehlivý nástroj vyvázán z jeho služeb. S náklaďákem plným proviantu a zbraní opouští X-Hawkovu citadelu ...
Agnieszka miluje své domovské údolí, klidnou vesnici, lesy a průzračnou řeku. Ale na hranici stojí zlověstný Hvozd plný zlomyslné moci, jehož stín tíživě padá na její život.
Jsi Gabriel Knox a tvým úkolem nalézt jednoho z posledních velkých čarodějů, Dradascana. Čeká tě výprava do odlehlé podhorské provincie, která byla teprve nedávno vystavěna na břehu jezera, uprostřed něhož se nachází ostrov s tajuplnou Věží havranů.
Třetí díl cyklu Píseň ledu a ohně zastihuje přeživší hrdiny v překotných událostech. Název knihy Bouře mečů doslova a do písmene vystihuje vražedné tempo, v němž George R. R. Martin pokračuje ve svém vyprávění.
Jsi Gabriel Knox – elitní důstojník ve službách guvernéra ze Sinotaharu. V zoufalé misi za záchranou severského národa musíš společně s Raywou Signum vyhledat mudrce Beordena Kalonyho.
Drzá Sanje má už osamělého života na zděděném statku plné zuby. Nemíní se zahrabat na samotě za vsí, jejíž obyvatelé ji nemají v lásce. Má plán. Prodá statek a odejde do města za prací… Kherachrenn se toulá krajem a žije svůj klidný dračí život.
Zima se blíží. Dnes již klasická slova, která nejlépe vystihují epickou ságu George R. R. Martina Píseň ledu a ohně. Království Západozemí zažívají dlouhé léto, po němž musí následovat krutá zima.
Jsi Gabriel Knox – elitní žoldnéřský důstojník z nejsevernější provincie lidí na kontinentu. Chlapík jménem Sebb Rilaw, bard a dobrodruh, se vydal odhalit tajemství bájné jeskyně Tisíce přání.