Chuť malovat je vlastní každému člověku. Tradiční výchova, především ve škole, se snaží směřovat tuto přirozenou potřebu k umění. Zamezí-li se tomu, může se vyvinout zcela jiný projev, který Arno Stern nazývá stopou.
Knížka obsahuje řadu originálních a hravých aktivit pro děti od 4 do 7 let. Najdete v ní zábavné úkoly, díky nimž budou děti rozvíjet své vyjadřovací schopnosti, smyslové vnímání a další kognitivní funkce.
Knížka věhlasné francouzské pediatričky Catherine Gueguenové, která se ve Francii stala ihned po vydání bestsellerem, je ojedinělá – objasňuje přímou souvislost mezi prostředím, ve kterém dítě vyrůstá, a zráním celé jeho osobnosti a především mozku.
Kritické periody vývoje, těhotenství, první chvíle spolu, jak na školáky, pocit méněcennosti, výchova k odpovědnosti, strach a úzkost dětí.
Prof. Matějček odpovídá na základní otázku: "Kdy je při výchově pro co vhodná doba a co kdy nepromeškat?"
Populárně-naučná publikace je určena především učitelkám MŠ a rodičům. Přináší návod, jaké oblasti vývoje u dítěte sledovat, co by dítě
v kterém věku mělo umět.
Otcovské zranění je tématem další knihy autorského tandemu Lucie Jandová a Dana Kaplanová. Po úspěšném bestselleru Temné matky a jejich dcery přicházejí s knihou, která se pouští do problematiky tíživých vztahů mezi dcerami a otci.
Jsou si novorozenci vědomi sami sebe? Jsou stejně citliví jako my? Jak vyspělé mají smysly? Jak vyspělou mají nervovou soustavu a mozek? Jakou mají paměť a jak se učí? Mohou si pamatovat vlastní porod?...