Nejprodávanější knihy - srpen 2020 - fyzika, matematika, astronomie

Vesmír jako na dlani -10%
Autor využil lidské představivosti, která je každému dána, a popisuje a vykládá složité fyzikální pojmy a mechanismy pomocí obrazů a vizuálních představ.

Vesmír jako na dlani

Matematika v ekonomii a ekonomice -10%
Moderní učebnice inspirovaná prestižními publikacemi anglosaských univerzit pokrývá problematiku, jež je obsahem výuky matematiky na českých VŠ, klade důraz na případové studie z ekonomické praxe, na aplikace osvojených matematických dovedností.

Matematika v ekonomii a ekonomice

Částice na konci vesmíru -10%
Kterak nás honba za Higgsovým bosonem dovedla až na práh nového světa

Částice na konci vesmíru

Čísla -10%
Kniha je slovníkovým zpracováním důležitých celých i desetinných čísel, a to malých i myslitelně největších. Je možné v ní objevit individualitu čísel spolu s jejich úlohou a souvislostmi v matematice, přírodě, vesmíru, osobním životě a vědě.

Čísla

Fraktalista -15%

Otec fraktální geometrie Benoit Mandelbrot (1924–2010) líčí ve svých pamětech zevrubně svou životní a vědeckou dráhu, která byla téměř stejně kostrbatá jako objekty, jejichž studiem se proslavil.

Fraktalista

Radost z x -10%
Kniha v jednoduchých krocích vykládá základní pojmy, přístupy i historii moderní matematiky, u čtenáře přitom nepředpokládá nic víc než zdravý rozum a přirozenou zvídavost.

Radost z x

Teorie her -15%
Kniha nabízí stručný přehled teorie her, nového vědního oboru, který již dosáhl řady důležitých výsledků na poli evoluční biologie a ekonomie a začíná přinášet revoluční objevy v dalších oborech, jako jsou například psychologie a politické vědy.

Teorie her

O pojetí křivky -10%
Křivky byly po dlouhou dobu řazeny do různých jiných oblastí než do matematiky. Přesto právě zde došly své největší slávy a skrze fraktály se zase vrátily třeba do výtvarného umění. Tato kniha je o této cestě – od starověku po současnost.

O pojetí křivky

Příběhy matematiky -10%
Srozumitelně psaná historie matematiky není určena historikům vědy, nýbrž širokému okruhu čtenářů (jimž při četbě knihy stačí znalost středoškolské matematiky).

Příběhy matematiky

Náš vesmír -10%
Komplexní pohled na vesmír pro široký okruh čtenářů. Kniha je rozdělena do několika kapitol (Slunce, Země, Měsíc, Obří planety, Malá tělíska ve sluneční soustavě... až po Vesmír velkých měřítek) a mapuje na cca 300 vyobrazeních.

Náš vesmír