Nejprodávanější tituly - srpen 2020 - fyzika, matematika, astronomie

Čtvrtý rozměr -10%
Autor věnuje také velkou pozornost tomu, jak významně ovlivnilo pojetí čtvrtého rozměru literaturu a výtvarné umění dvacátého století.

Čtvrtý rozměr

Alex za zrcadlem -10%
Autor se s vámi podělí o výsledky své ankety, ve které hlasovalo 30 000 respondentů o nejoblíbenější číslo na světě. Seznámí vás s fascinujícím počítačovým programem zvaným Hra života i se záludnostmi matematické logiky a exponenciálního růstu.

Alex za zrcadlem

Matematický vesmír -10%
Jak to, že náš skutečný svět lze velmi dobře popsat pomocí matematických struktur? Přední americký kosmolog švédského původu Max Tegmark, profesor na MIT, se ve své nejnovější knize zamýšlí nad samotnou podstatou reality.

Matematický vesmír

Nová infinitní matematika: IV. Staronový diferenciální počet
Newtonův a Leibnizův objev infinitezimálního kalkulu je dodnes považován za jeden z největších výdobytků lidského ducha. Je tomu tak právem, neboť matematika jím obdržela metodu nevídané účinnosti.

Nová infinitní matematika: IV. Staronový diferenciální počet

Vesmír jako na dlani -10%
Autor využil lidské představivosti, která je každému dána, a popisuje a vykládá složité fyzikální pojmy a mechanismy pomocí obrazů a vizuálních představ.

Vesmír jako na dlani

Matematika v ekonomii a ekonomice -10%
Moderní učebnice inspirovaná prestižními publikacemi anglosaských univerzit pokrývá problematiku, jež je obsahem výuky matematiky na českých VŠ, klade důraz na případové studie z ekonomické praxe, na aplikace osvojených matematických dovedností.

Matematika v ekonomii a ekonomice

Částice na konci vesmíru -10%
Kterak nás honba za Higgsovým bosonem dovedla až na práh nového světa

Částice na konci vesmíru

Čísla -10%
Kniha je slovníkovým zpracováním důležitých celých i desetinných čísel, a to malých i myslitelně největších. Je možné v ní objevit individualitu čísel spolu s jejich úlohou a souvislostmi v matematice, přírodě, vesmíru, osobním životě a vědě.

Čísla

Fraktalista -15%

Otec fraktální geometrie Benoit Mandelbrot (1924–2010) líčí ve svých pamětech zevrubně svou životní a vědeckou dráhu, která byla téměř stejně kostrbatá jako objekty, jejichž studiem se proslavil.

Fraktalista

Radost z x -10%
Kniha v jednoduchých krocích vykládá základní pojmy, přístupy i historii moderní matematiky, u čtenáře přitom nepředpokládá nic víc než zdravý rozum a přirozenou zvídavost.

Radost z x