Nejprodávanější tituly - září 2020
média a komunikace
Kniha
E-Kniha
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace
Ukázky
Čtvrtá revoluce
Luciano Floridi
220 Kč
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
E-Kniha
Známý kritik digitální revoluce tentokrát přichází s užitečnými návody, jak zvrátit znepokojivý vývoj v oblasti informačních technologií a otevřít si cestu k takové digitální budoucnosti, na kterou bychom se opět mohli těšit.
média a komunikace
Jak opravit budoucnost
Andrew Keen
313 Kč
Kniha
E-Kniha
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace
Kritické myšlení
Jan Gazda
,
Václav Liška
,
Bořivoj Marek
107 Kč
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
E-Kniha
Autorem knihy je spoluzakladatel webu manipulatori.cz, který se snaží podporovat nezávislé a kritické myšlení a odkrývat mediální lži.
média a komunikace
Ukázky
Média, lži a příliš rychlý mozek
Petr Nutil
229 Kč
Kniha
E-Kniha
V této monografii je formulována a řešena základní teoretická otázka informační vědy, kterou je struktura informačního univerza.
média a komunikace
Teoretická východiska informační vědy
Barbora Drobíková
,
Radka Římanová
,
Jiří Souček
,
Martin Souček
171 Kč
Kniha
E-Kniha
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky
Jak rozumět populární kultuře
John Fiske
288 Kč
Kniha
E-Kniha
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy, recese apod.
média a komunikace
Marketing management
Kevin Lane Keller
,
Philip Kotler
2 061 Kč
Kniha
Shrnutí Adornovy kritiky masové kultury.
média a komunikace
Schéma masové kultury
Theodore W. Adorno
,
Max Horkheimer
115 Kč
Kniha
Problematika vymezování tvůrčích pozic v prostředí akustických umění z pohledu domácí scény radioartu.
média a komunikace
Elektroakustická hudba a vybrané koncepty radioartu
Michal Rataj
108 Kč
Zobrazuji
11 - 20
z
19
položek
<<
<
1
2