Nejprodávanější tituly v roce 2020
ekonomie

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace: Organizace strukturního prodeje - Don Failla - 10%
Jak začít budovat a správně řídit své vlastní podnikání v systému síťového marketingu.
ekonomie

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace

198 Kč
178 Kč
Průvodce základními statistickými metodami - Marie Budíková, Maria Králová, Bohumil Maroš
(1x)
Přehledná publikace s mnoha příklady a případovými studiemi je určena především studentům ekonomických fakult VŠ a lidem z ekonomické či technické praxe.
ekonomie
Ukázky

Průvodce základními statistickými metodami

302 Kč
Krizové řízení podniku: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Roman Zuzák, Martina Königová
Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane.
ekonomie
Ukázky

Krizové řízení podniku

319 Kč
Jak začít multilevelmarketing: Strašák nebo příležitost? - Ivo Toman
Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu. I já jsem měl, ale po delší době jsem zjistil, že jsem si je vytvářel sám.
ekonomie
Ukázky

Jak začít multilevelmarketing

79 Kč
Abeceda mzdové účetní 2020 -  kol. - 10%
Jubilejní 30. vydání zcela jedinečné a nepostradatelné pomůcky všech mzdových účetních. Publikace Abeceda mzdové účetní je naprosto ojedinělá svým rozsahem a způsobem zpracování.
ekonomie

Abeceda mzdové účetní 2020

689 Kč
620 Kč
Bohatý táta, chudý táta - Robert T. Kiyosaki - 10%
(2x)
Tato kniha by měla být povinnou četbou pro finanční plánovače nebo kohokoliv, kdo se zajímá o to, jak se stát finančně nezávislým.
ekonomie

Bohatý táta, chudý táta

349 Kč
314 Kč
Image a firemní identita: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová - 10%
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.
ekonomie

Image a firemní identita

149 Kč
134 Kč
Příběhy jihomoravských minipivovarů - Filip Vrána - 10%
Jižní Morava není jen krajem vína. Pivovary tu byly už od středověku a do módy se vrací i dnes. V celém regionu vyrostlo už téměř 60 minipivovarů a další se chystají. Konzumenti žijí ve zlaté době, mohou ochutnávat podle libosti.
ekonomie

Příběhy jihomoravských minipivovarů

299 Kč
269 Kč
Slovník investora - Michal Stupavský - 10%
„Přehledný, fundamentálně vyčerpávající, vysvětlující hojně používané poměrové ukazatele a benchmarky ve finanční branži. Slovník je psaný s důrazem na faktičnost, popsané termíny jsou srozumitelné i pro laickou veřejnost.“
ekonomie

Slovník investora

399 Kč
359 Kč
Kreativní copywriting: 33 inspirací pro ještě lepší copy - Anna Sálová
Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství.
ekonomie
Ukázky

Kreativní copywriting

189 Kč
Zobrazuji 111 - 120 z 406 položek
<< < 1 .. 10 11 12 13 14 .. 41 > >>