Nejprodávanější tituly v roce 2020
sociologie

Rozvoj hospicové péče a její bariéry - Igor Tomeš, Eva Dragomirecká, Katarina Sedlárová, Daniela Vodáčková
Monografie vypracovaná pracovníky katedry sociální práce a Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v rámci výzkumu „Sociální souvislosti stárnutí obyvatelstva“, zařazeného do širšího výzkumu PRVOUK Univerzity Karlovy.
sociologie
Ukázky

Rozvoj hospicové péče a její bariéry

130 Kč
Veřejné mínění - Walter Lippmann - 10%
(1x)
Kniha Waltera Lippmanna z roku 1922 patří mezi nejcitovanější práce svého druhu ve 20. století a silně ovlivnila sociální vědy, zejména mediální studia, politologii a sociální psychologii.
sociologie

Veřejné mínění

549 Kč
494 Kč
Diagnóza neplodnost: Sociologický pohled na zkušenost nedobrovolné bezdětnosti - Lenka Slepičková - 10%
Kniha zkoumá neplodnost jako medicínsky konstruovanou podmínku a zároveň jako specifický sociální status. Cílem autorčina výzkumu bylo zjistit, jakou roli hraje neplodnost v rámci životní biografie ve společnosti, která si rodičovství vysoce cení.
sociologie

Diagnóza neplodnost

399 Kč
359 Kč
Duch a jsoucno - Jindřich Karásek - 10%
Předložená studie zkoumá Hegelovy výklady Aristotelovy psychologie a metafyziky ducha (nús), jež jsou rozvinuty v jeho přednáškách o dějinách filosofie.
sociologie

Duch a jsoucno

178 Kč
160 Kč
Historické vědomí obyvatel České republiky perspektivou sociologického výzkumu - Jiří Šubrt, Jiří Vinopal
Kniha otevírá nový pohled na zkoumání vztahu lidí k dějinám a jejich představ o minulosti. Historické vědomí je zde sociologickou perspektivou prezentováno nejen jako látka pro teoretické uvažování, ale především pro empirický výzkum.
sociologie
Ukázky

Historické vědomí obyvatel České republiky perspektivou sociologického výzkumu

170 Kč
Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky: Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem - Zdeněk Bauer,  kol. - 10%
(1x)
Těžištěm první poloviny knihy je tvoření slov (účinných obchodních názvů) a morfologie. Také jejich známková ochrana a propagace. Těžištěm druhé poloviny knihy jsou medailonky úspěšných obchodních firem a značek 19. a 20. století.
sociologie
Ukázky

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

389 Kč
350 Kč
Klima a společnost - Nico Stehr, Hans von Storch - 10%

Monografie sociologa Nico Stehra a klimatologa Hanse von Storcha se zabývá otázkami přírodního podnebí v politickém, kulturním, ekonomickém a historickém kontextu.

sociologie

Klima a společnost

180 Kč
162 Kč
Mezi konfliktem a kooperací: Jednotná teorie konfliktu a kooperace - František Znebejánek - 10%
Věda se ve svých abstrakcích někdy velmi vzdaluje každodennímu životu lidí. Staví na specifických východiscích tam, kde se život zcela nedůsledně a bez problému žádných „prvních principů“ nedrží.
sociologie

Mezi konfliktem a kooperací

379 Kč
341 Kč
Most: Gestaltterapie, dialog mezi kulturami - Talia Levine Bar-Yoseph (ed.) - 10%
Kniha je jedinečnou antologií esejů, jejichž autoři, psychoterapeuti, pocházející z různých zemí a kultur, se pokouší vyjádřit k otázkám, jimiž se zabývají spíše představitelé jiných společenských věd, sociologové, antropologové či politologové.
sociologie

Most

499 Kč
449 Kč
Pod maskou benevolence: Zneschopňování neslyšící komunity - Harlan Lane - 10%
Studie Harlana Lanea představuje komplexní (lingvistický, antropologický, historický) pohled na reprezentaci neslyšící komunity, otázku znakového jazyka a vzdělávání neslyšících.
sociologie

Pod maskou benevolence

335 Kč
302 Kč
Zobrazuji 121 - 130 z 219 položek
<< < 1 .. 11 12 13 14 15 .. 22 > >>