Učebnice základního předmětu na středních zdravotnických školách seznamuje žáky se stěžejními pojmy z oblasti zdraví a zdravotnictví a vysvětluje roli zdravotníků při zvyšování zdravotní gramotnosti obyvatelstva.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Aktualizované 3. vydání nově zahrnuje 750 otázek obsažených v souhrnných testech.
V neposlední řadě se zde setkáte s vysvětlením (včetně testů) z "problematické" oblasti názvosloví organických kyselin.
With 100% new content, the third edition of Oxford's best-selling secondary course offers the tried and trusted Solutions methodology alongside fresh and diverse material that will spark your students' interest and drive them to succeed.
Učebnice, učebnice rozdělená na půl v balíčku vázaná i s pracovním sešitem a CR-ROMem (tzv. Multipack), pracovní sešit s audio a CD-ROM (s klíčem nebo bez), učitelská příručka, audio kazety nebo audio CD...
Kniha je vhodným doplňkem jakékoliv učebnice angličtiny, může však být používána i samostatně ke každodennímu procvičování a rozšiřování slovní zásoby.
Chcete suverénně konverzovat na nejrůznější témata? Chcete používat fráze jako rodilí mluvčí? Knížka věnuje pozornost výrazům současné mluvené němčiny, které se opravdu používají a které v jiných učebnicích většinou nenajdete.
Slovník francouzsko-českých zrádných slov je určen studentům, učitelům a překladatelům, kteří se chtějí v běžné i odborné komunikaci vyvarovat nežádoucích záměn a předejít tak možným, mnohdy trapným či směšným nedorozuměním.