Učebnice kromě výkladového textu a nejrůznějších zajímavostí ze života spisovatelů obsahuje také ukázky vybraných literárních děl a otázky usnadnující jejich rozbor.
Učebnice psychologie komplexně pokrývá učivo předmětu psychologie na středních školách. Zabývá se psychickými procesy, psychologií poznání, psychologií osobnosti, vývojovou psychologií i sociální psychologií.
Učebnice základního předmětu na středních zdravotnických školách seznamuje žáky se stěžejními pojmy z oblasti zdraví a zdravotnictví a vysvětluje roli zdravotníků při zvyšování zdravotní gramotnosti obyvatelstva.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Aktualizované 3. vydání nově zahrnuje 750 otázek obsažených v souhrnných testech.
V neposlední řadě se zde setkáte s vysvětlením (včetně testů) z "problematické" oblasti názvosloví organických kyselin.
With 100% new content, the third edition of Oxford's best-selling secondary course offers the tried and trusted Solutions methodology alongside fresh and diverse material that will spark your students' interest and drive them to succeed.
Učebnice, učebnice rozdělená na půl v balíčku vázaná i s pracovním sešitem a CR-ROMem (tzv. Multipack), pracovní sešit s audio a CD-ROM (s klíčem nebo bez), učitelská příručka, audio kazety nebo audio CD...
Kniha je vhodným doplňkem jakékoliv učebnice angličtiny, může však být používána i samostatně ke každodennímu procvičování a rozšiřování slovní zásoby.