Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení.
Máte doma dospívající dítě a někdy nabýváte dojmu, že pochází z jiné planety? Rádi byste porozuměli své dospívající ratolesti? Známá česká autorka vám poradí jak na to.
Ojedinělá kniha na českém trhu, se zabývá oblastmi života dospělých tak, jak se s nimi setkáváme v průběhu dospělosti až po období, kdy odcházíme z aktivní pracovní činnosti.
Jak rozvíjet a neztrácet autoritu? Jak se bránit zneužití moci? Na čem závisí sociální úspěšnost? Jak efektivně komunikovat v různých situacích? Co podmiňuje, že si nás lidé váží a respektují nás?
Klíčovou otázkou zkoumanou v této knize je, že každý z nás i tehdy, když všechno relativizuje a nic za jisté nemá, přece si je naprosto jist tím, že smrt ho jednou potká.
Publikace se věnuje možnostem využití projektivních metod v diagnostice osobnosti a vede čtenáře k tvořivému psychologickému uvažování o datech získaných pomocí těchto technik.