Nejprodávanější tituly v roce 2020
ekonomie

Dynamické vedení a řízení projektů: Systémovým myšlením k úspěšným projektům - Mirko Křivánek
Cílem knihy je přispět ke zvýšení kvalifikace projektových manažerů a k řešení konfliktů liniového a projektového řízení.
ekonomie
Ukázky

Dynamické vedení a řízení projektů

297 Kč
Tajné dějiny značek - Matt MacNabb - 10%
Temné a zvrácené začátky značek, které všichni známe a milujeme.
ekonomie

Tajné dějiny značek

299 Kč
269 Kč
Ekonomika a účetnictví veřejných výzkumných institucí - Pavel Kriegsman, Tomáš Wencel, Jana Wenclová - 10%
Publikace shrnuje hlavní principy ekonomických procesů veřejných výzkumných institucí.
ekonomie

Ekonomika a účetnictví veřejných výzkumných institucí

195 Kč
176 Kč
Finanční analýza: Komplexní průvodce s příklady - Adriana Knápková, Drahomíra Pavelková, Karel Šteker
Třetí, kompletně aktualizované vydání knihy zohledňuje všechny změny v oblasti účetnictví, které od roku 2016 vstoupily v platnost. Nová legislativa přinesla změny v účetních výkazech, které jsou používané ve finanční analýze.
ekonomie
Ukázky

Finanční analýza

280 Kč
Kouzlo ceny: Průvodce cenotvorbou pro podnikatele ve službách - Magdalena Čevelová
Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Pokud jste na volné noze a podnikáte ve službách, tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. E-kniha Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď.
ekonomie
Ukázky

Kouzlo ceny

399 Kč
Marketing - Základy marketingu 2. díl: Učebnice studenta - Marek Moudrý - 10%
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
ekonomie

Marketing - Základy marketingu 2. díl

260 Kč
234 Kč
Modely řízení finanční výkonnosti: v teorii a praxi malých a středních podniků - Dana Kiseľáková, Miroslava Šoltés
Publikace se zabývá novými přístupy k hodnocení finanční výkonnosti podniků na globálním trhu, kterým zejména majitelé a manažeři malých a středních firem nepřipisují dostatečný význam.
ekonomie
Ukázky

Modely řízení finanční výkonnosti

254 Kč
Reklama: Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání - Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.
ekonomie
Ukázky

Reklama

254 Kč
Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení: Příručka pro praxi - David Slouka
Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není.
ekonomie
Ukázky

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení

208 Kč
Zástupce ředitele aneb Život mezi mlýnskými kameny: 2. aktualizované vydání - Monika Puškinová, Václav Trojan, Irena Trojanová - 10%
Je to zástupce ředitele, na kom často spočívá chod školy, jeho tíha a úkol každodenně jej ovlivňovat. Právě o této skutečnosti vypovídá již druhé vydání publikace Zástupce ředitele aneb Život mezi mlýnskými kameny.
ekonomie

Zástupce ředitele aneb Život mezi mlýnskými kameny

309 Kč
278 Kč
Zobrazuji 221 - 230 z 406 položek
<< < 1 .. 21 22 23 24 25 .. 41 > >>