Již v prenatálním období můžeme u dětí pozorovat pohybové aktivity, které se po narození dále rozvíjejí. Přinášíme vám proto knihu plnou námětů, říkanek a praktických ukázek, jak vést své ratolesti zajímavou formou k pohybu již od útlého věku.
Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflikty tvůrčím způsobem, který přináší oboustrannou spokojenost.
K českému čtenáři se konečně dostává kniha o „baby-led weaning“ , tedy o zřejmě nejpřirozenějším způsobu zavádění pevné stravy u kojenců, kdy celý proces řídí samo dítě- účastní se rodinného stolování, samo se krmí a samo si vybírá, co bude jíst.
Otcovské zranění je tématem další knihy autorského tandemu Lucie Jandová a Dana Kaplanová. Po úspěšném bestselleru Temné matky a jejich dcery přicházejí s knihou, která se pouští do problematiky tíživých vztahů mezi dcerami a otci.
Nestor české dětské psychologie, renomovaný autor a uznávaný odborník zve rodiče na výpravu do jednoho období lidského života – do doby od narození až do předškolního věku.
Prožij celý den s malým zajíčkem! Co se děje ráno po probuzení? Kdy je čas se učit a čas si hrát? Podívej, jak to malý zajíček všechno umí. Zvládneš to taky? A co večer? Poslechneš si pohádku od maminky?
Populárně-naučná publikace je určena především učitelkám MŠ a rodičům. Přináší návod, jaké oblasti vývoje u dítěte sledovat, co by dítě
v kterém věku mělo umět.
Procvič si tahy. Procvič si čáry. V tomto pracovním sešite najdete spoustu cvičení od těch úplně nejjednodušších až po ty složitější na procvičování tahu, čar a psaní písma. Sešit je určen pro děti z prvních tříd.
Pracovní sešit je určen předškolním dětem, které mají problémy se sluchovou diferenciací. Jejich řeč je hůře srozumitelná pro mnohočetnou dyslalii neboli patlavost. Tyto děti mluví často rychle, bez sluchové kontroly, nedokážou opravit svůj vlastní n
Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné použití.
Který slon je malý a který velký? Ukaž, který košík je plný a který prázdný. Která housenka je krátká a která dlouhá? Řekni, co je prázdné a co plné. Ukaž, která myška je vysoko a která nízko. Dolep samolepky na správná místa.