Po dobu trvání první světové války "pomáhaly v boji" tisíce druhů úderných plakátů, z nichž zúžený výběr s důrazem na ty vytvořené ve Velké Británii a USA, představuje předkládaná monografie.
Reklamní nálepky nebo známky? – Zjevem se jedná o známky jen zdánlivě, přestože někdo takové pojmenování užívá na základě rodové podoby s poštovní známkou. Okraje jsou perforované a vyobrazení na nich oplývá krásou.
Třetí díl ediční řady Moderní česká kniha je věnován tvorbě Josefa Čapka. Zaměřuje se především na nejviditelnější část práce pro knihu - na obálky, kterými se Čapek ve dvacátých letech minulého století výrazně zapsal do dějin moderní knižní kultury.
Magazín Soffa 29 se věnuje bohatství v různých podobách. Přesvědčíme vás o tom, že ze všeho nejcennější je bohatství v nás samých, které spočívá v hodnotách, jako je lidské stáří, dostatek volného času či národní tradice.
Katalog je vydán k novému akvizičnímu souboru grafických listů 80. let z edice Kunstring Folkwang v Essenu, který získala Galerie hlavního města Prahy darem od Zdenka Felixe, emeritního ředitele Deichtorhallen v Hamburku.
Katalog publikovaný u příležitosti výstavy malíře Jiřího Jilovského pořádané v Galerii Roberta Guttmanna. Jiří Jílovský je znám jako umělec vycházející z vrcholné secese a tvůrce drobné grafiky rozmanitých forem, technik, stylů a motivů.