Tato kniha, vypracovaná arteterapeutkou, obsahuje více než 60 aktivit (kreslení, malování, koláže, tvůrčí psaní, probouzení smyslů,...) k odhalení, jak rozvíjet představivost, kreativitu při hře a spontánnost.
Tento logopedický sešit slouží k nenásilnému procvičování výslovnosti problematických hlásek. Aby byly děti s opožděným vývojem řeči nebo s chybnou výslovností k této činnosti dobře motivovány, provází je celým pracovním sešitem kocourek Oskar.
Tak trochu anarchistická knížka německého biologa o tom, jak dětem umožnit navrátit se k jejich přirozenosti. Patlání se v bahně, stavění tajných domečků, chytání zvířat? Unikněte s námi ze zajetí betonu a krásně vybavených hřišť.
Knihu tvoří soubor říkadel, lidových i původních, autorských pohádek, hádanek, doplňovaček, dramatizací, písniček, her a úkolů rozvíjejících u dětí dovednosti v oblasti řečové, pohybové, výtvarné, muzikální, motorické a rozumové.
Barevná flétnička je pracovní sešit pro začínající flétnisty ve věku od 4 do 7 let. Děti se pomocí pastelek a postaviček hajného Honzíka, gymnastky Gábinky, doktora Davídka, psa Alíka a kočky Cecilky učí první noty.
Publikace se zaměřuje na možnosti využití lidových tradic, významných dní či státních svátků, které se u nás obvykle slaví, a nabízí inspiraci pro pedagogickou práci s dětmi v předškolních zařízeních.
Pro knihu návodů na hry, vyrábění a jiné zábavy pro rodiče s dětmi od narození do 4 let autorka vybírá takové aktivity, které jsou jednoduché, zajímavé a přitom snadno použitelné bez speciálních pomůcek.
K zábavě i všestrannému rozvoji dítěte poslouží knížka plná říkadel a obrázků k hrám a cvičení rodičů s malými dětmi v domácím prostředí. Hrát si budou s různými pomůckami i bez nich.
Metodika pomůže učitelkám a ředitelkám mateřských škol zorientovat se v aktuálních otázkách předškolního vzdělávání, konkrétně v oblasti vytvoření optimálních podmínek pro vzdělávání dvouletých dětí v mateřské škole.
Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejlepší, pokud dítěti neposkytne okamžitou odpověď, odborné věsvětlení. Věda není něco, co by se děti měly učit nazpaměť
Uchovejte si vzpomínky a sledujte krok za krokem vývoj, důležité momenty i úspěchy vašeho předškoláčka. Vlepujte fotografie a zapisujte do alba zajímavé postřehy nebo zážitky.