Současná akceleracionistická filozofie čím dál více slouží jako jistý bod propojení, který v sobě propojuje různorodé pokusy o přeformulování dřímajících společenských možností.
Kniha Slepí málokdy spojuje v harmonický celek dvě protilehlé sféry: text, působící jako nástroj verbálního vyjadřování skutečnosti, a fotografii coby médium neverbální povahy, která skutečnost zachycuje.
Výtvarná kniha režisérky a výtvarnice Lucie Sunkové Strom vychází ze stejnojmenného animovaného filmu. Působivá animace malovaná pomocí olejových barev na skle je unikátní, velmi pracná a celý proces natáčení je pomíjivý.
Publikace vychází jako součást výstavy TŘETÍ MYSL. Jiří Kovanda a (ne)možnost spolupráce, která se se zaměřuje na kolaborativní aspekty tvorby českého umělce Jiřího Kovandy.
Reklamní nálepky nebo známky? – Zjevem se jedná o známky jen zdánlivě, přestože někdo takové pojmenování užívá na základě rodové podoby s poštovní známkou. Okraje jsou perforované a vyobrazení na nich oplývá krásou.
Katalog Záznamy manipulované reality autora Pavla Humhala je souborem prací, které vznikaly v průběhu dvaceti let a nakonec se staly součástí disertační práce na Akademii výtvarných umění.
O svém kostrbatém životě a lidech zajímavých i zlých vypráví výtvarník, textař, enfant terrible českého folku, písničkář i rocker, zakladatel a dosud frontman kapely Extempore, která se v 70. letech snažila posunout český rock trochu - jinam.
Speciální vydání časopisu Xantypa DOMY S PŘÍBĚHEM představuje čtenářům domy se zajímavou minulostí, do kterých se otiskla osobnost jejich obyvatel a jež mají svůj genius loci.
Pět pohledů na lidské tělo v podání světových umělkyň: Marlene Dumas, Tracey Emin, Berlinde De Bruyckere, Kiki Smith a Louise Bourgeois. Česko-anglický doprovodný katalog výstavy Flaesh je zajímavou publikací pro všechny milovníky umění.
Publikace mapuje více než dvacetileté trvání Galerie z ruky v Křížovicích na Vysočině, kterou provozuje paní Macháčková již od roku 1991. Zachycuje všechny konané výstavy i s vernisážemi, a to jak slovně, tak i fotograficky.