V graficky výrazně zpracované publikaci představuje autorka, zkušená lékařka a koučka, moderní psychologické poznatky tak, aby byly užitečné a prakticky použitelné pro manažery a lidi v pracovním prostředí.
Čtivě a srozumitelně napsanou knihu sestavil autor, který má jako konzultant a psycholog bohaté zkušenosti s výběrem tisíců lidí v českých, německých a slovenských firmách.
Jste na manažerské pozici a zamotala vám hlavu teorie lídrovství? Myslíte si, že nemůžete být lídry, protože jste se nenarodili se správnými schopnostmi nebo nemáte potřebné charisma? Netušíte, jaké kompetence k výkonu role lídra potřebujete?
Zkuste být konečně v práci šťastní!
Tato kniha vás naučí, jak přijít na to, která práce je pro vás ta pravá, a třeba si ji i vytvořit. Je možné, že až si knihu přečtete, rozhodnete se, že jste připraveni a odhodláni svou práci změnit.
Každý z nás má na výběr! Buď si bude na všechno přicházet sám a smíří se s pomalým pokrokem a mnoha neúspěchy, nebo se bude učit od ostatních, a bude tak díky této publikaci o krok napřed.
Na příkladech z pracovního i soukromého života zjistíte, jak a proč si budovat svou osobní značku, jak rozvíjet pevnou síť vztahů, jak jednat přesvědčivě, využívat přirozené zájmy lidí, ale také jak pracovat s emocemi.
Když se koučuje dobře, přicházejí výsledky, které nás mohou posunout. To vypadá jednoduše. Stačí se přece naučit pár základních formulí a postupů a kouč je na světě. Je to jako vařit polévku – a nakonec tam „vraž“ vejce, zamíchej a můžeš podávat.
Kniha, kterou držíš v ruce, synergicky a inspirativně propojuje téma mateřství a vlastní realizaci. Autorka vyzpovídala české ženy, známé podnikatelky i menší živnostnice, které ve svém mateřství našly impulz k uskutečnění vlastního snu.
Víte, na co se zaměřit, abyste druhé snáze pochopili a získali na svou stranu? Díky zcela nové typologii osobnosti, založené na třech dominujících oblastech mozku, se naučíte prokouknout druhé lidi i lépe poznat sami sebe.
Audiokniha pro každého, kdo pro své povolání potřebuje znát, jaké je potřeba mít dovednosti k získání nových zákazníků a obchodů, ale na druhou stranu postrádá dostatečné školení nebo kuráž prodávat efektivně.
Motivace vyvolává silnou odezvu. Všichni ji chtějí, ale většinou si nejsou jisti, co to je. Každý chce víc motivace, ale není si úplně jistý, co to je. Jednotlivec by řekl, že by byl rád více motivovaný.
Audiokniha je určená všem, kteří chtějí něco změnit - ve svém světě a ve své firmě. Je to audiokniha pro ty, kteří se zdráhají podlehnout cynismu a kteří jsou dostateční blázni, aby zkusili jednou něco nového: jinak myslet v podnikání.
Restart je audiokniha stručná, srozumitelná a zbavená plevele profesního žargonu. A především je plná jednoduchých pravidel a rad pro úspěšné podnikání a jak podnikat ve 21. století.
Co je lepší - dokonalý plán, nebo metoda pokusu a omylu? Vyžadují velké politické a ekonomické výzvy, jako jsou války nebo ekologické katastrofy, vůdce s kolosální vizí a experty se správnou strategií či zcela jinou kategorii lidí?
Zcela ojedinělá publikaci na našem trhu seznamuje mediky – budoucí praktické lékaře se záludnostmi a taji úspěšného zřízení a vedení ordinace praktického lékaře. Kniha je užitečná i pro lékaře, kteří již praxi vedou.