Nejprodávanější tituly - leden 2021
média a komunikace

Media life: Život v médiích - Mark Deuze
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
Medienwissenschaft: Východiska a aktuální pozice německé filozofie a teorie médií - Kateřina Krtilová (ed.), Kateřina Svatoňová (ed.) - 10%

Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů.

média a komunikace

Medienwissenschaft

395 Kč
356 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého - Paul McGee
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace
Ukázky

Jak získat a ovlivnit téměř každého

271 Kč
Jak říct ne sociálním sítím: Snadné tipy, jak se nenechat ovládnout sociálními médii - Chloe Ramsden - 10%
Tato kniha nabízí spoustu tipů. Ukáže vám, jak si nastavit pravidla, jak využívat sociální sítě funkčně a s rozvahou a jak si k nim vytvořit zdravý vztah. Pomůže vám udělat první krok ke šťastnějšímu „on-line" životu.
média a komunikace

Jak říct ne sociálním sítím

49 Kč
44 Kč
Jak neztratit rozum v nerozumné době: O falešných představách, iluzích a předsudcích - Petr Nutil
Autor odhaluje falešné představy a předsudky, které máme o světě, druhých lidech i sobě samých, a představuje nástroje, s nimiž se můžete vlastní iracionalitě postavit.
média a komunikace
Ukázky

Jak neztratit rozum v nerozumné době

254 Kč
Proměny novinářské etiky - Václav Moravec - 10%
Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí.
média a komunikace
Ukázky

Proměny novinářské etiky

495 Kč
446 Kč
Žurnalistická profese 2.0 - Jan Jirků
Monografie Žurnalistická profese 2.0 se zabývá aktuálními vývojovými trendy v médiích i žurnalistice a procesy, jako jsou medializace internetu a internetizace masových médií nebo mediální konvergence a hybridizace.
média a komunikace
Ukázky

Žurnalistická profese 2.0

120 Kč
Digital Humanities - Anne Burdicková, Johanna Druckerová, Peter Lunenfeld, Todd Presner, Jeffrey Schnapp - 10%
Kniha podává zevrubnou zprávu o způsobech poznávání a produkci vědění v současných humanitních vědách.
média a komunikace

Digital Humanities

265 Kč
239 Kč
Věž a náměstí - Niall Ferguson - 10%
(4x)
Niall Ferguson je uznávaný historik, autor čtrnácti knih, z nichž zná český čtenář tituly Vzestup peněz či Velký rozklad. V nové práci analyzuje podoby mocenského vlivu.
média a komunikace
Ukázky

Věž a náměstí

598 Kč
538 Kč
Černá kniha České televize - Jiří Hroník, Petr Žantovský - 10%
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.
média a komunikace

Černá kniha České televize

40 Kč
36 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 44 položek
<< < 1 2 3 4 5 > >>