Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
3., aktualizované a rozšířené vydání. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci.
Základní učební text je nepostradatelný pro všechny studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje, trendy i vědění.
Tato klasická učebnice ruštiny, která studenty dovede přibližně na úroveň B1, je určena jak pro úplné začátečníky, tak i pro studenty, kteří si z nejrůznějších důvodů potřebují nebo chtějí oživit své znalosti.
Pracovní sešit spolu s učebnicí tvoří jedinečnou učebnicovou sadu zaměřenou na období „dlouhého“ 19. století (1789-1914). Pracovní sešit nabízí nový pohled na středoškolskou výuku dějin 19. století:
Ve 2. vydání této publikace byly aktualizovány zejména kapitoly 19, 20 a 21, které zahrnují období české a světové literatury od konce 2. světové války do současnosti.
Publikace je určena všem zájemcům o Certifikovanou zkoušku z češtiny pro cizince na úrovni B2 (CCE–B2), kterou pořádá Ústav jazykové a odborné přípravy Univerzity Karlovy v Praze (ÚJOP UK).