Nejprodávanější tituly - říjen 2021
ekonomie
1
2
3
4
5
(3x)
Kniha
E-Kniha
Kniha je moderním průvodcem po světě vědy, která ovlivňuje náš každodenní život.
ekonomie
Moderní ekonomie
Hana Lipovská
287 Kč
E-Kniha
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.
ekonomie
Ukázky
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Hana Lošťáková
,
kol.
339 Kč
E-Kniha
Táto monografia bola pripravovaná na základe niekoľko ročného výskumu v českých firmách pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú federáciu.
ekonomie
Ukázky
Vstup slovenských firiem na ruský trh
Vratislav Kozák
,
Gabriela Voleníková
69 Kč
Kniha
E-Kniha
Kniha detailně pojednává o mnohostranném jevu současné doby - o mezinárodním i domácím cestovním ruchu ve všech jeho souvislostech.
ekonomie
Ukázky
Ekonomika cestovního ruchu
Jaromír Beránek
,
kol.
280 Kč
Kniha
E-Kniha
Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé.
ekonomie
Etika v podnikání a hodnoty trhu
Anna Putnová
,
Pavel Seknička
260 Kč
Kniha
Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat.
ekonomie
Ukázky
Interní komunikace je nutnost!
Jarka Kovaříková
224 Kč
1
2
3
4
5
(2x)
Kniha
Bazar
Jedná se o soubor poznatků z praxe Vladimíra Johna, který řídí nadnárodní holdingovou společnost Meriglobe, zabývající se poradentstvím v oblasti podnikání.
ekonomie
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání
Vladimír John
222 Kč
Kniha
E-Kniha
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
ekonomie
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Jim Collins
,
Jerry I. Porras
422 Kč
Kniha
E-Kniha
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE.
ekonomie
Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček
,
kol.
269 Kč
Kniha
Kniha zkušených autorů je ojedinělá tím, že představuje moderní a alternativní metody řízení nákladů, které nejsou v tuzemsku příliš známé.
ekonomie
Moderní metody řízení nákladů
Šárka Papadaki
,
Boris Popesko
332 Kč
Zobrazuji
91 - 100
z
127
položek
<<
<
1
..
8
9
10
11
12
13
>
>>