Nejprodávanější Kniha - listopad 2021

Duchové vesmíru aneb třináctero příběhů o neutrinech - 11%

„Duchové vesmíru“ volně navazují na předchozí tituly „Jak vznikal svět“, „Z kuchyně do vesmíru“ a „Blýskání“. V knížce naleznete ve třinácti příbězích poutavá svědectví o neutrinech, nejpodivnějších částicích, které kdy lidé objevili.

Duchové vesmíru aneb třináctero příběhů o neutrinech

Jirka a loď času
Vesmírem se nadsvětelnou rychlostí řídí tajemná loď Artemis.

Jirka a loď času

Zábavné experimenty - 11%
Škola hrou, tak by to mělo správně být. Seznamte své děti s různými přírodními vědami a základními principy světa. V této knize experimentů naleznete nejrůznější pokusy z oborů chemie, elektřiny a magnetismu. Malý vědec se tak bude moci na vlastní ků

Zábavné experimenty

Řád času - 11%
Autor, přední teoretický fyzik, spolutvůrce smyčkové kvantové gravitace, ale také výtečný spisovatel, se ve své nejnovější knize zabývá tajemstvím času, možná vůbec největší záhadou světa.

Řád času

Hvězdy, planety, magnety - 11%
„Hvězdy, planety, magnety“ volně navazují na sérii titulů „Jak vznikal svět“ a „Duchové vesmíru“. V knize naleznete ve třinácti příbězích poutavá svědectví o magnetických polích ve vesmíru.

Hvězdy, planety, magnety

Planety - 11%
Rozšířené vydání, doplněné Mgr. Michalem Švandou o nové poznatky z planetologie je netradičním průvodcem světem planet. Popisuje a obrazově dokumentuje nejzajímavější místa na planetách a jejich družicích, ...

Planety

Hudba prvočísel - 11%
Kniha se věnuje historii Riemannovy hypotézy a pokusů o její řešení; přitom jakoby mimochodem probere historii moderní teorie čísel a její dopady, stranou nezůstanou ani filozofické otázky mezí poznání.

Hudba prvočísel

Realita není, čím se zdá - 11%
Jedním z největších problémů moderní teoretické fyziky je kvantování gravitace, které se snaží propojit tři pilíře moderní fyziky: obecnou relativitu, kvantovou teorii a statistickou fyziku.

Realita není, čím se zdá

Kniha o fyzice - 11%

Velkolepá mozaika atraktivních témat z historie fyziky a přírody od velkého třesku až po vzdálenou budoucnost ztrácející se kdesi v nekonečnu.

Kniha o fyzice

Kvantechismus - 11%
Kvantechismus Adrzeje Dragana je knihou pro všechny, kteří byli s fyzikou na štíru, a přesto je zajímají témata jako černé díry, kvantová teleportace nebo antihmota. Díky jeho přístupnému stylu nepotřebujete roky studia ani odborné znalosti.

Kvantechismus