Nejprodávanější tituly - prosinec 2021 - objevování vesmíru

Stručná historie času -20%
Kniha se stala světovým bestsellerem a byla přeložena do více než čtyřiceti jazyků. Jeden z nejvýznamnějších vědců současnosti v ní odpovídá na otázky jako: Jaká je povaha prostoru a času? Kde se vzal vesmír a kam směřuje? atd.

Matematický vesmír -20%
Jak to, že náš skutečný svět lze velmi dobře popsat pomocí matematických struktur? Přední americký kosmolog švédského původu Max Tegmark, profesor na MIT, se ve své nejnovější knize zamýšlí nad samotnou podstatou reality.

Matematický vesmír

Jirkův vesmírný lov pokladů -20%
Fantastická cesta vesmírem při hledání vesmírného pokladu je plná nejen neuvěřitelných dobrodružství Jirky a jeho kamarádů, ale i nejnovějších vědeckých poznatků o vesmíru a také úvah předních světových vědců.

Jirkův vesmírný lov pokladů

Záhady vesmíru -20%
Putujte s námi ze Země až do hlubin vesmíru, kde potkáte podivuhodné planety, daleké hvězdy a fascinující galaxie. Tato nádherná encyklopedie odhaluje tajemství více než stovky nebeských těles, přibližuje nejnovější vědecké objevy atd.

Záhady vesmíru

Kniha o vědě -20%
Bohatě ilustrovaná, chronologicky řazená kniha, svým pojetím navazující na Matematickou knihu a Knihu o fyzice, shrnuje nejdůležitější a nejpřevratnější vědecké objevy od astronomie po psychologii.

Kniha o vědě

O čem víme prd -20%
Proč má vesmír maximální povolenou rychlost? Co (nebo kdo) útočí na zemi malinkatými superrychlými částicemi? Co je temná hmota a proč si nás nevšímá?

O čem víme prd

Hyperprostor -20%
Michio Kaku vykonal další dobrodružnou výpravu po hyperprostoru. Seznamuje laického čtenáře s teorií superstrun a zábavně a srozumitelně ho uvádí do problematiky vyšších dimenzích.

Hyperprostor

Stručnější historie času -20%
Nová verze světového bestselleru Stručná historie času. Stephen Hawking ve spolupráci s Leonardem Mlodinowem si dali za cíl především usnadnit pochopení obsahu. Knihu doplnili také řadou nových poznatků z oblasti fyziky a kosmologie.

Stručnější historie času

Poznejte hvězdy a souhvězdí -20%
S touto knihou se dokážete zorientovat na noční obloze.

Poznejte hvězdy a souhvězdí

Záhady kvantového světa -20%
Komiks, který vám objasní základy kvantové fyziky od známého francouzského vědce T. Damoura.

Záhady kvantového světa