Nejprodávanější tituly - prosinec 2021

Astrofyzika pro lidi ve spěchu
Jaká je podstata prostoru a času? Jak se do vesmíru „vejdeme“ my? Jak se vesmír vejde do nás? Na cestě hledání odpovědí na tyto - a mnohé další - otázky neexistuje lepší průvodce než uznávaný astrofyzik a bestsellerový autor Neil deGrasse Tyson.

Astrofyzika pro lidi ve spěchu

Láska a matematika
Kniha Láska a matematika je óda na moderní matematický výzkum. Autor čtenáře provází jeho zákulisím a ukazuje, jakým způsobem se matematická realita vynořuje před očima matematiků.

Láska a matematika

Vybrané kapitoly z teoretické fyziky II.
Druhý díl učebnice určené pro vysokoškolské studenty fyziky i další zájemce. Obsahuje základní partie ze statistické fyziky, elektromagnetického pole a speciální i obecné relativity.

Vybrané kapitoly z teoretické fyziky II.

Vybrané kapitoly z teoretické fyziky III.
Třetí díl učebnice určené pro vysokoškolské studenty fyziky i další zájemce. Obsahuje základní partie z fyziky plazmatu a numerických simulací. Text je doplněný stručnými životopisy některých významných osobností z fyziky.

Vybrané kapitoly z teoretické fyziky III.

Nula
Tato kniha je historií nuly. Stejně je však i historií lidí, kteří po staletí s nulou bojovali a nakonec jí v nerovném boji podlehli - učenců a mystiků, vědců a kněží, všech těch, kdo se nule snažili porozumět a ovládnout ji.

Nula

Sbírka řešených příkladů z matematiky, fyziky a informatiky (2007, 2009, 2010)
Příklady v publikaci by měly uchazečům o studium poskytnout konkrétní představu o typech a obtížnosti úloh, které mohou i v dalších letech při zkoušce očekávat.

Sbírka řešených příkladů z matematiky, fyziky a informatiky (2007, 2009, 2010)

Kompaktní vesmír
Vydejte se s námi na výlet od známých planet naší sluneční soustavy až do miliardy světelných let vzdáleného hlubokého vesmíru!

Kompaktní vesmír

Kniha kódů a šifer
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.

Kniha kódů a šifer

Fraktály
Ojedinělý průvodce po chaosu v přírodě a matematice pro každého, kdo kdy toužil porozumět vzorcům uspořádání listů nebo vytváření sněhových vloček.

Fraktály

Kvantechismus
Kvantechismus Adrzeje Dragana je knihou pro všechny, kteří byli s fyzikou na štíru, a přesto je zajímají témata jako černé díry, kvantová teleportace nebo antihmota. Díky jeho přístupnému stylu nepotřebujete roky studia ani odborné znalosti.

Kvantechismus