Nejprodávanější tituly - únor 2021
ekonomie

Účetnictví pro územní samosprávné celky, příspěvkové organizace a organizační složky státu - 20%
Publikace je uceleným přehledem poznatků v oblasti účetnictví a finančního řízení vybraných účetních jednotek. Obsahuje nové poznatky vycházející z realizace reformy účetnictví.
ekonomie
Ukázky

Účetnictví pro územní samosprávné celky, příspěvkové organizace a organizační složky státu

467 Kč
374 Kč
Manažerská ekonomika - 20%
Nové, aktualizované a doplněné vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol.
ekonomie
Ukázky

Manažerská ekonomika

540 Kč
432 Kč
Marketingový management destinací - 20%
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích.
ekonomie
Ukázky

Marketingový management destinací

229 Kč
183 Kč
Mediální komunikace pro management - 20%
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi.
ekonomie
Ukázky

Mediální komunikace pro management

195 Kč
156 Kč
Restart - 6%
(1x)
Průvodce podnikatelským minimalismem. Provokativní a mimořádně poučná příručka od zakladatelů obdivované americké firmy 37signals.
ekonomie

Restart

297 Kč
279 Kč
Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace - 11%
Jak začít budovat a správně řídit své vlastní podnikání v systému síťového marketingu.
ekonomie

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace

178 Kč
158 Kč
Instantní ekonomie nejen pro začátečníky - 11%
(1x)
Tato publikace se snaží provést běžného uživatele světem ekonomie srozumitelně a hlavně „lidsky“, zároveň však tak, aby zachovala vysokou odbornou úroveň podávaných informací.
ekonomie

Instantní ekonomie nejen pro začátečníky

224 Kč
199 Kč
Komunikační dovednosti v praxi - 20%
Vedle popisu základních funkcí a charakteristiky komunikace a komunikačních forem zachycuje problematiku osobnosti člověka, jeho Já v komunikačním kontextu, sociální vnímání a naslouchání.
ekonomie
Ukázky

Komunikační dovednosti v praxi

365 Kč
292 Kč
Organizační kultura a její změna - 20%
Moderní publikace je věnována problematice organizační kultury jako důležité determinanty výkonnosti a dlouhodobé úspěšnosti firmy. Autorka, která je uznávanou kapacitou v této oblasti u nás, objasňuje, co se pojmem organizační kultura rozumí.
ekonomie
Ukázky

Organizační kultura a její změna

319 Kč
255 Kč
Veřejný sektor a veřejné finance - 11%
Kniha se komplexně zabývá klíčovými problémy financování ve veřejném sektoru.
ekonomie

Veřejný sektor a veřejné finance

320 Kč
284 Kč
Zobrazuji 171 - 180 z 190 položek
<< < 1 .. 16 17 18 19 > >>