Nejprodávanější tituly - únor 2021 - fyzika, matematika, astronomie

Řád času -10%
Autor, přední teoretický fyzik, spolutvůrce smyčkové kvantové gravitace, ale také výtečný spisovatel, se ve své nejnovější knize zabývá tajemstvím času, možná vůbec největší záhadou světa.

Řád času

Stručné odpovědi na velké otázky -10%
Hawking ve své poslední publikované knize určené širokému okruhu čtenářů zkoumá řadu z největších záhad vesmíru, i potenciální problémy, kterým čelí nebo může čelit lidstvo na naší domovské planetě.

Stručné odpovědi na velké otázky

Neuvěřitelná čísla profesora Stewarta -10%
Čísla nás provázejí na každém kroku a profesor Stewart ukazuje jejich pozoruhodné vlastnosti. Od těch nejzákladnějších, jako je už jejich zápis v desetinné nebo binární notaci, přes objev nuly a mimořádnost prvočísel, až po čísla iracionální (jako je

Neuvěřitelná čísla profesora Stewarta

Jirka a modrý měsíc -10%
Kdo by nechtěl zažít dobrodružství ve vesmíru! Cestovat na cizí planety, poznávat nové přátele, prostě užívat si ohromnou zábavu.

Jirka a modrý měsíc

Život 3.0 -10%
Kniha švédskoamerického kosmologa Maxe Tegmarka je věnovaná umělé inteligenci a jejímu dopadu na lidskou civilizaci.

Život 3.0

Fyzika všedních věcí -10%
Seznámení s fyzikálními principy, které ovládají a ovlivňují fungování věcí, se kterými se setkáváme v každodenním životě.

Fyzika všedních věcí

Realita není, čím se zdá -10%
Jedním z největších problémů moderní teoretické fyziky je kvantování gravitace, které se snaží propojit tři pilíře moderní fyziky: obecnou relativitu, kvantovou teorii a statistickou fyziku.

Realita není, čím se zdá

Osudová přitažlivost gravitace -15%
Osudová přitažlivost gravitace popisuje, jak byly tyto nesmírně hmotné, ale neviditelné objekty objeveny a co nám jejich existence říká o vývoji vesmíru. Knihu doplňuje množství názorných ilustrací a fotografií.

Osudová přitažlivost gravitace

Jirka a neprolomitelná šifra -10%
Jirka a jeho nejlepší kamarádka Anička už dlouho nezažili žádné vesmírné dobrodružství a dost jim ta zábava schází.

Jirka a neprolomitelná šifra

O gravitaci -10%
Gravitace je jednou ze čtyř základních fyzikálních sil; je nejnápadnější – ani naprostý laik nepřehlédne, že věci padají k zemi – a paradoxně zároveň nejslabší (gravitace celé zeměkoule nedokáže strhnout maličký magnet z ledničky).

O gravitaci