Zjistili jste, že říkáte ano v situaci, kdy byste raději řekli ne? Udělali byste cokoliv pro to, abyste se vyhnuli konfliktu a konfrontaci? Jste nerozhodní a bojíte se následků svého rozhodnutí?
Umění přesvědčit ostatní, ovlivnit je a získat na svou stranu — v dnešní době zcela zásadní vlastnost pro dosažení úspěchu v osobním i profesním životě. Mnozí z nás stále vnímají spory a diskuze jako záležitost, které je třeba se za každou cenu vyhnout.
R.Bartlett zjistil, že slabý dotek spojený s cíleným záměrem stačí na to, aby jeho klienti znovu nabyli fyzickou, duševní, a dokonce i duchovní rovnováhu. Výsledky byly zcela mimořádné – a stále se vzpírají logice.
Význačná vůdčí osobnost amerického buddhismu Tsulrim Allione vysvětluje, že čím usilovněji bojujeme proti svým démonům, tím silnějšími se tito démoni stávají.
Učebnice jako jediná na trhu se zaměřuje přímo na potřeby žáků studujících obor sociální činnost. V prvním díle je žákům předkládána problematika obecné a vývojové psychologie se zaměřením na uplatnění v sociálně zdravotnické oblasti.
Artho Wittemann velice působivě ukazuje cestu, jak zpřístupnit a vysvětlit řád, jenž je za tím skrytý, a především lásku k pacientovi/klientovi, s tímto řádem hluboce spojenou.
Kniha je jedinečným přínosem k porozumění psychoterapeutickému procesu, jelikož obsahuje reflexe jednotlivých fází či klíčových momentů jak ze strany analytika, tak klientky. Vedle názorných popisů procesu nabízí i propojení s teoretickými koncepty.
Jak zvládat každodenní život s klidem, vyrovnaností, samostatně a nezávisle? Dozvíte se v této čtivé a praktické knížce s mnoha příklady. Poznáte řadu osvědčených technik, včetně těch speciálních pro obtížné situace.
Ingrid Riedelová se v této knize, čerpající z poznatků hlubinné psychologie, zabývá dramatickou situací odloučení dcery od matky, k němuž dochází z důvodu odchodu dcery z rodičovského domu kvůli muži nebo povolání.
Renomovaní čeští autoři se pokusili identifikovat jednotlivé kroky, které můžete při poskytování krizové intervence sledovat, a tak - krok za krokem - provázet klienta jeho krizí.