Tuto knihu uvítají především milovníci 2. světové války. Získají s ní přehled o bezdrátové spojovací technice. Ta vydatnou měrou ovlivňovala součinnost všech druhů zbraní zúčastněných armád i dění za liniemi fronty.
Další publikace z řady edice Technická elita národa přináší všem milovníkům motocyklového závodění pohled na životní osudy rodu Stašů, především však Bohumila Staši staršího. Dvacetinásobný mistr republiky a účastník 63 velkých cen mistrovství světa.
Touto knihou se uzavírá volná trilogie vyprávění Miroslava A. Liškutína, vojenského i civilního pilota, ale hlavně upřímného, poctivého a statečného člověka, opravdového českého vlastence.
Publikace vás seznámí s většinou typů letadel vzniklých v konstrukčních kancelářích v Rusku v období po 2. světové válce. Texty s obrázky jsou abecedně řazeny.
Zajímavou informací je, že pouze menšímu množství z nich se podařilo přežít do současnosti.
Téma určitě zaujme mladé nadšence do autobusové a trolejbusové techniky, nové informace mohou ale načerpat i pokročilejší zájemci či odborníci z oboru veřejné hromadné dopravy.
Kniha, kterou právě držíte v ruce, je úplně první knihou u nás, která se jako hlavním tématem zabývá československými sajdkáry, jinak řečeno postranními vozíky k motocyklům.
Ilustrovaná učebnice pro žadatele o řidičské oprávnění skupin AM, A1 a A, která poskytne koncentrovaně informace důležité pro získání ŘP na motocykl i další informace o technice jízdy, zvládání krizových situací a jiných specifik motocyklů.
Kniha je určena pro fandy Formule 1, pro zájemce o historii a vývoj technické stránky formulových vozů, ale i pro ty, kdo se zajímají o to, jak vůbec fungují auta, kterými dnes jezdíme.
Kniha shromažďuje kvalitní výběr osvědčených a léty prověřených stavebních detailů z literatury (knihy, časopisy, musterbuchy) z 18., 19, i 20. století pro dodnes funkční a rozšířené konstrukční systémy zděného domu.
Publikace připomíná dnes už legendární řadu osobních automobilů Škoda klasické koncepce vyráběnou v letech 1955 až 1971. Jejím prvním členem byl vůz Škoda 440 dodnes známý pod jménem Spartak, které nesl jeden z prototypů.