Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech.
Jednoduchý průvodce, který profesionálům krok za krokem ukáže, jak snadněji získávat více klientů, dokonce bez nutnosti prodávat.
Vysvětluje od A až do Z, jak vyhledávat nové klienty, jak si domlouvat schůzky a uzavírat více obchodů.
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává.
Kniha vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci.