Barevné linoryty a fotografie Michala Cihláře inspirované dekadentní krásou erotického zboží.
Od prvního kolorovaného zátiší s vibrátorem z roku 2003 se autor posunul k mnohobarevným tiskům deprivačních kukel, kožených pout a roubíků.
Publikace zpřístupňuje základní prameny k výtvarným technologiím a postupům užívaným pro umělecká díla v minulosti, rozptýlené v málo dostupných, většinou cizojazyčných publikacích.
Athénská škola malíře Raffaela patří k nejslavnějším a nejpůsobivějším výtvarným dílům vůbec. Tento výjev skrývá velké tajemství, které dosud unikalo odhalení. Kniha přináší poznání toho, co se na obraze skutečně odehrává, ...
Museo del Prado vlastní nejrozsáhlejší kolekci španělského malířství období od 15. do 19. století i široký výběr klasického západoevropského umění. Poklady královských sbírek zahrnují díla rozmanitých mistrů, regionů, stylů i žánrů.
Název HORSERIDER vyvolává různé představy. Jsou v myšlenkách jezdci, kteří se nechají unášet, jsou jezdci, kteří koně krotí, koně ovládají. Jsou jezdci, kteří s koněm splynou v jednu bytost.
Jádrem knihy je dosud největší soupis umělcových krajinomaleb i kreseb s vyobrazeními. Je uspořádán podle převažujících námětů a motivů, ve shodě s typickými objekty krajinářství i bytostnými sklony umělce.
V knize Jak vidět svět nás známý britský teoretik kultury, umění a aktivista Nicholas Mirzoeff učí, jak dnes zodpovědně a kriticky obrazy tvořit, šířit a interpretovat.
Venkov, lidové tradice a výtvarná kultura venkovského lidu jsou v různých formách součástí našeho života. Kniha představuje a interpretuje zdroje a podoby zájmu o venkovské prostředí od počátku 19. století do šedesátých let 20. století.
Publikace je určena především restaurátorům, kurátorům sbírek nebo historikům umění. Tedy těm, kteří nemají speciální přírodovědné znalosti, ale přicházejí do styku s materiálovými průzkumy uměleckých děl a často je také sami zadávají.