Nejprodávanější knihy - srpen 2021 - objevování vesmíru

Stručná historie času -10%
Kniha se stala světovým bestsellerem a byla přeložena do více než čtyřiceti jazyků. Jeden z nejvýznamnějších vědců současnosti v ní odpovídá na otázky jako: Jaká je povaha prostoru a času? Kde se vzal vesmír a kam směřuje? atd.

Hvězdy, planety, magnety -10%
„Hvězdy, planety, magnety“ volně navazují na sérii titulů „Jak vznikal svět“ a „Duchové vesmíru“. V knize naleznete ve třinácti příbězích poutavá svědectví o magnetických polích ve vesmíru.

Hvězdy, planety, magnety

Dopisy astrofyzika -10%
Vlivný americký astrofyzik zveřejňuje soukromou korespondenci se svými fanoušky z celého světa, kteří ho oslovili při hledání odpovědí na nejrozmanitější otázky (nejen) kosmologie.

Dopisy astrofyzika

Souhvězdí -10%
Astronomický atlas od světoznámého astronoma Ing. Antonína Rükla seznamuje pozorovatele noční oblohy se souhvězdími na severní i jižní obloze.

Souhvězdí

Kniha o vědě -10%
Bohatě ilustrovaná, chronologicky řazená kniha, svým pojetím navazující na Matematickou knihu a Knihu o fyzice, shrnuje nejdůležitější a nejpřevratnější vědecké objevy od astronomie po psychologii.

Kniha o vědě

Nekonečno v dlani -10%
Autor řady bestsellerů nádherně srozumitelnou a vtipnou formou přibližuje komplikované vědecké teorie stojící za padesáti pozoruhodnými skutečnostmi, jež nám pomáhají pochopit složitou podstatu naší existence.

Nekonečno v dlani

O čem víme prd -10%
Proč má vesmír maximální povolenou rychlost? Co (nebo kdo) útočí na zemi malinkatými superrychlými částicemi? Co je temná hmota a proč si nás nevšímá?

O čem víme prd

Matematický vesmír -10%
Jak to, že náš skutečný svět lze velmi dobře popsat pomocí matematických struktur? Přední americký kosmolog švédského původu Max Tegmark, profesor na MIT, se ve své nejnovější knize zamýšlí nad samotnou podstatou reality.

Matematický vesmír

Osudová přitažlivost gravitace -15%
Osudová přitažlivost gravitace popisuje, jak byly tyto nesmírně hmotné, ale neviditelné objekty objeveny a co nám jejich existence říká o vývoji vesmíru. Knihu doplňuje množství názorných ilustrací a fotografií.

Osudová přitažlivost gravitace

Astronomie - 100+1 záludných otázek -10%
Zájemci o astronomii dostávají do rukou dlouho očekávané nové, zcela přepracované vydání knihy z roku 2003. První vydání chybělo již několik let na trhu, protože astronomie se tak překotně vyvíjí, že nové poznatky jsou na denním pořádku.

Astronomie - 100+1 záludných otázek