Nejprodávanější tituly - září 2021 - objevování vesmíru

Stručná historie času -20%
Kniha se stala světovým bestsellerem a byla přeložena do více než čtyřiceti jazyků. Jeden z nejvýznamnějších vědců současnosti v ní odpovídá na otázky jako: Jaká je povaha prostoru a času? Kde se vzal vesmír a kam směřuje? atd.

Matematický vesmír -20%
Jak to, že náš skutečný svět lze velmi dobře popsat pomocí matematických struktur? Přední americký kosmolog švédského původu Max Tegmark, profesor na MIT, se ve své nejnovější knize zamýšlí nad samotnou podstatou reality.

Matematický vesmír

Pohledy do vesmíru -20%
Výpravná publikace našeho předního astronoma nabízí čtenáři ve 12 obrazech úvodní kapitoly jakýsi virtuální let vesmírem od vzdálených galaxií k Zemi, aby se posléze v dalších kapitolách postupně a podrobněji seznámil s kosmickými objekty.

Pohledy do vesmíru

Záhady kvantového světa -20%
Komiks, který vám objasní základy kvantové fyziky od známého francouzského vědce T. Damoura.

Záhady kvantového světa

Dopisy astrofyzika -20%
Vlivný americký astrofyzik zveřejňuje soukromou korespondenci se svými fanoušky z celého světa, kteří ho oslovili při hledání odpovědí na nejrozmanitější otázky (nejen) kosmologie.

Dopisy astrofyzika

Jirka a loď času -20%
Vesmírem se nadsvětelnou rychlostí řídí tajemná loď Artemis.

Jirka a loď času

Záhady vesmíru -20%
Putujte s námi ze Země až do hlubin vesmíru, kde potkáte podivuhodné planety, daleké hvězdy a fascinující galaxie. Tato nádherná encyklopedie odhaluje tajemství více než stovky nebeských těles, přibližuje nejnovější vědecké objevy atd.

Záhady vesmíru

Kniha o vědě -20%
Bohatě ilustrovaná, chronologicky řazená kniha, svým pojetím navazující na Matematickou knihu a Knihu o fyzice, shrnuje nejdůležitější a nejpřevratnější vědecké objevy od astronomie po psychologii.

Kniha o vědě

O čem víme prd -20%
Proč má vesmír maximální povolenou rychlost? Co (nebo kdo) útočí na zemi malinkatými superrychlými částicemi? Co je temná hmota a proč si nás nevšímá?

O čem víme prd

Souhvězdí -20%
Astronomický atlas od světoznámého astronoma Ing. Antonína Rükla seznamuje pozorovatele noční oblohy se souhvězdími na severní i jižní obloze.

Souhvězdí