Bohatě ilustrovaná kniha je prvním a jediným dílem, v němž C. G. Jung vykládá laickému čtenáři svou nesmírně vlivnou teorii symbolů, jak se projevují především ve snech.
Lze najít obecnou a šířeji akceptovatelnou definici lži? Můžeme obelhat sami sebe? Na tyto a další otázky hledá odborně podložené odpovědi ojedinělá a komplexní monografie věnovaná fenoménu lži.
Tento čtenářsky přístupný a ucelený přehled díla Stanislava Grofa, jednoho ze zakladatelů transpersonální psychologie, byl sestaven se záměrem, aby se s jeho prací mohla seznámit i širší veřejnost.
Učebnice jako jediná na trhu se zaměřuje přímo na potřeby žáků studujících obor sociální činnost. V prvním díle je žákům předkládána problematika obecné a vývojové psychologie se zaměřením na uplatnění v sociálně zdravotnické oblasti.
Učebnice je přímo určená pro studenty oboru sociální činnost, jako jediná na trhu. Ve druhém díle je žákům předkládána problematika psychologie osobnosti, komunikace a psychodiagnostiky se zaměřením na uplatnění v sociálně zdravotnické oblasti.
Kniha informuje o významných aspektech psychologie osobnosti od vzniku této disciplíny a dále o psychických vlastnostech, z nichž se osobnost skládá, o jejím vývoji, funkcích či povaze problémového Já.
Publikace se věnuje základním otázkám vzniku a vývoje mozku a psychiky, a to nejen z teoretického pohledu – zachycení vývojového a časového hlediska nese řadu praktických aspektů podstatných pro práci s dětmi, dospívajícími i dospělými.
Učební text určený primárně studentům psychologických, ale i dalších společenskovědních oborů a pracovníkům pomáhajících profesí, kteří se setkávají s lidmi trpícími či ohroženými různými druhy závislostí.