Hudební výchova - celobarevný pracovní sešit s vyšší gramáží pro ZŠ a předškoláky. Seznamuje děti hravou formou s hudebními základy. Děti si je osvojí nenásilnou formou, procvičí v písničkách, básničkách a barevných úkolech
Diagnostika a multidisciplinární léčba nemocných s karcinomem rekta představuje klinickou výzvu pro gastroenterology, chirurgy, onkology, radiology, patology a další odborníky.
Aktivity a činnosti v pracovním sešitě KULIFERDÍČEK – PRACOVNÍ SEŠIT PRO DĚTI OD 2 DO 4 LET - rozvíjejí kreslířské dovednosti u nejmenších dětí, ale přispívají i k celkovému rozvoji dítěte a společné komunikaci s dospělými.
Pracovní sešit KuliFerdík a Filipka je určen pro celoroční práci s dětmi ve věku 3–5 let. Vychází ze situací a námětů, které jsou dětem blízké, pomáhá jim orientovat se ve světě kolem nich.
Nestíháte ve škole probíranou látku a netušíte, kde hledat ucelené informace? Nevíte, jak postupovat, abyste se dobrali správného výsledku? Konstrukce trojúhelníku je vaše noční můra?
Další díl učebnicové řady Matematika pro střední školy přináší srozumitelným a poutavým způsobem
učivo, které svým rozsahem zahrnuje výrazy, lineární i kvadratické rovnice, nerovnice a jejich soustavy
a další typy rovnic a nerovnic.
Nová příručka, která žákům poslouží k přípravě na maturitní písemnou práci. Pomůže jim zorientovat se ve slohových útvarech a hlavně v tom, co je potřeba mít na mysli, píšete-li souvislý text, na jehož kvalitě vám záleží.
Moje první Matematika 4-5 roky Zábavné a kreativní úkoly a aktivity Výukové materiály pro začátečníky. Rady a nápady pro rodiče. Ideální materiál, který pomáhá dětem rozvíjet matematické myšlení a snadněji zvládat předškolní vzdělávání.
Moje první Matematika 5-6 roky. Zábavné a kreativní úkoly a aktivity. Výukové materiály pro začátečníky. Rady a nápady pro rodiče. Ideální materiál, který pomáhá dětem rozvíjet matematické myšlení a snadněji zvládat předškolní vzdělávání.
Společně se sešitem Spojování je tento sešit úvodním pracovním sešit série Kumon pro děti od 2 do 4 let, je určen dětem, které poprvé berou do ruky tužku a neumějí ještě kreslit čáry, protože nemají pevně zafixováno správné držení tužky.