Audiokniha obsahuje mnohem více praktických rad a metod, zaměřených na každou stránku obchodu a interpersonální komunikace, než podobné tituly. Obsahuje nové pohledy na to, jak řeč těla ovlivňuje vaši image, jak řídit dobrou konverzaci.
Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice,
Učte se z chyb druhých, je zbytečné dělat vlastní chyby. Manažeři, kteří při řízení svých lidí dělají ty nejzásadnější chyby, své firmě škodí a stojí ji spoustu peněz. Neděláte vy či vaši kolegové manažeři tyto chyby také?
Není to tak dávno, co si mnozí manažeři pokládali otázky: "Hodnotit či nehodnotit pravidelně svoje pracovníky? Nestačí, že jsem s nimi v každodenním kontaktu? Není systematické hodnocení nadbytečné?"
Jak rozvíjet a neztrácet autoritu? Jak se bránit zneužití moci? Na čem závisí sociální úspěšnost? Jak efektivně komunikovat v různých situacích? Co podmiňuje, že si nás lidé váží a respektují nás?
Všichni své kariéry rozjíždíme s dobrými úmysly. Jak se ale v práci zvyšuje stres a napětí, propadne řada z nás dříčské mýlce. Říkáme si: když ještě trochu přidám, zvládnu to. Ať ale makáme, jak chceme, povinnosti nás vždycky předběhnou.
Publikace jednoduchým způsobem objasňuje principy řízení projektů a manažerské práce. Obsahuje praktická cvičení a tipy, které vás provedou problematikou úspěšného řízení projektu od jeho vzniku až po dokončení.
"Vraj je toto najlepšia ponuka. Je to naozaj tak? Hovorí, že súhlasí. Naozaj súhlasí? Ten pracovný pohovor sa mi podaril. Alebo nie? Sľúbil, že to už nikdy neurobí. A zase to urobil...
Chcete sa vyhnúť podobným nepríjemným prekvapeniam?